Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Adem in, adem uit.
Probeer even te relativeren hoe vervelend dit voorval nu echt is. Volgens mij is het je energie niet waard om er woedend van te worden?
Gewoon even de reactie van DHL afwachten.
Overigens heb je vaak de optie pakketjes bij een afleverpunt te laten brengen. Wellicht handig als je vaak niet thuis bent het pakket in ontvangst te nemen?
KimD schreef:996981 schreef:Adem in, adem uit.
Probeer even te relativeren hoe vervelend dit voorval nu echt is. Volgens mij is het je energie niet waard om er woedend van te worden?
Overigens heb je vaak de optie pakketjes bij een afleverpunt te laten brengen. Wellicht handig als je vaak niet thuis bent het pakket in ontvangst te nemen?
Ik zou het bericht van TS nog eens lezen en je reactie aanpassen.![]()
TS, ik snap je volledig en ik denk dat dit ook prima is zo. Zeker als je de winkel ook al op de hoogte hebt gebracht.
DHL haalt wel meer van dat soort fratsen uit
996981 schreef:Adem in, adem uit.
LoveUggs schreef:996981 schreef:Adem in, adem uit.
Ik bestel op dagen dat de bezorging is op momenten dat ik thuis ben (snap je m?) Maar vaak veranderd er bij DHL iets waardoor de tijd dus niet klopt. Of ik verander het bezorg moment naar in de avond en ze komen toch overdag.
Ik ben inmiddels op t punt dat ik liever niet bestel bij een bedrijf dat levert via DHL want het is altijd problemen.
En reken maar dat het vervelend is als er dalijk bij mij een rekening op de mat terecht komt van iets dat ik niet besteld of aangenomen heb. Zeker als ze al 10 tallen pakketjes voor de deur neer hebben geflikkerd.
996981 schreef:LoveUggs schreef:
Ik bestel op dagen dat de bezorging is op momenten dat ik thuis ben (snap je m?) Maar vaak veranderd er bij DHL iets waardoor de tijd dus niet klopt. Of ik verander het bezorg moment naar in de avond en ze komen toch overdag.
Ik ben inmiddels op t punt dat ik liever niet bestel bij een bedrijf dat levert via DHL want het is altijd problemen.
En reken maar dat het vervelend is als er dalijk bij mij een rekening op de mat terecht komt van iets dat ik niet besteld of aangenomen heb. Zeker als ze al 10 tallen pakketjes voor de deur neer hebben geflikkerd.
Pakketdiensten zijn ook gewoon onwijs druk op het moment. Dat wordt ook overal gecommuniceerd. Daarom af laten leveren bij de supermarkt waar je toch boodschappen doet. Niks aan de hand als de tijd of dag verplaatst naar een moment dat je er niet bent.
Ik heb nog nooit gehoord dat een pakket door de ontvanger betaald moet worden? Vraag me echt af of dat een reële angst is.
996981 schreef:Want?
Rex_Rolfo schreef:996981 schreef:Want?
Want je schrijft "Overigens heb je vaak de optie pakketjes bij een afleverpunt te laten brengen. Wellicht handig als je vaak niet thuis bent het pakket in ontvangst te nemen?"
TS heeft dat hele pakket niet besteld
@TS, je geeft aan dat jouw straatnaam, huisnummer en woonplaats op het label staan maar andere naam en postcode. Al eens op postcode.nl gekeken welk adres bij die postcode hoort? En lijkt het steeds dezelfde persoon die de adresgegevens verkeerd invult?
996981 schreef:LoveUggs schreef:
Pakketdiensten zijn ook gewoon onwijs druk op het moment. Dat wordt ook overal gecommuniceerd. Daarom af laten leveren bij de supermarkt waar je toch boodschappen doet. Niks aan de hand als de tijd of dag verplaatst naar een moment dat je er niet bent.
Ik heb nog nooit gehoord dat een pakket door de ontvanger betaald moet worden? Vraag me echt af of dat een reële angst is.
maylotje schreef:996981 schreef:Omdat de pakketten sowieso niet van ts zijn en er fraudeurs bezig zijn dure niet betaalde pakketen op random adressen te laten bezorgen en je dus hiervoor een rekening kan ontvangen en overige gezeik erbij.
Als de pakketten van TS zelf waren moet ze ze sowieso betalen en dhl noemen wij hier thuis niet voor niks dikke honde l.u.l dus overal en altijd lopen ze te poedersuiker niet alleen nu.
996981 schreef:maylotje schreef:Omdat de pakketten sowieso niet van ts zijn en er fraudeurs bezig zijn dure niet betaalde pakketen op random adressen te laten bezorgen en je dus hiervoor een rekening kan ontvangen en overige gezeik erbij.
Als de pakketten van TS zelf waren moet ze ze sowieso betalen en dhl noemen wij hier thuis niet voor niks dikke honde l.u.l dus overal en altijd lopen ze te poedersuiker niet alleen nu.
laura1987 schreef:Sundda de bezorgen zou toch pas zijn werk doen als hij het pakket afgeeft ipv voor een dicht deur neer zet?
Nu heeft de TS niet eens de mogelijkheid om te zeggen “ dat is niet van mij, stuur maar retour afzender”.