In ons huis met 2 kleine kinderen is het beneden ook vaak een grote speelgoed zooi.
Ik zoek wat goede tips om speelgoed in de woonkamer/slaapkamer op een leuke manier op te ruimen. Ik ben benieuwd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zonnebloem18 schreef:[ [url=m/d6ytHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze dochter heeft 1 deurtje en 3 lades van deze kast voor haar spulletjes de rest ligt op haar kamer. Ze mag wel altijd 1 bak kiezen die in de woonkamer mag staan. Dat kan Lego, Playmobil, Polly Pocket of Barbies zijn. Die staat als er niet mee gespeeld wordt in de hoek van de kamer. Nou is onze dochter al 6, toen ze wat kleiner was hadden we zo'n Kallax kast met van de manden erin, dan lijkt het toch wat opgeruimder.
Bij Ikea vind ik de Besta serie ook fijn als opbergkast, die heeft ze op haar slaapkamer staan.
Karin_deB schreef:Ik heb nu een kallax kast besteld en daar bestel ik deze kisten bij:
https://dekistenkoning.nl/nl/nieuw/kall ... results=10
secricible schreef:Wij hebben mbv de stuva serie een bureautje met een grote opbergkist gemaakt. Grote spullen staan er dan naast.

Wij hebben geen enkele opbergruimte (jawel, 1 kamertje van 1,5 op 2) dus boven of ergens anders zetten is hier helaas totaal geen optie