Mijn man heeft destijds alleen een ov-business kaart gehad, welke betaald werd door de toenmalige werkgever. Dat werd rechtstreeks door de werkgever betaald, en zat mijn man niet tussen. De data die aangegeven worden in de brief, zijn data dat mijn man net uit dienst was. Maar heeft toen zelf geen ov-chipkaart gehad, alleen een anonieme prepaid.
Ik dacht eerst dat het fraude was, maar de brief zag er erg echt uit en voldeed aan de voorwaarden van een echte brief volgens de website van intrum. Mijn man heeft gebeld met intrum, en zij gaven aan dat er al veel rekeningen waren gestuurd naar een mailadres, die kwam ons echter totaal niet bekend voor, maar was wel een mailadres met de naam van de toenmalige werkgever erin. Daarnaast hadden ze een adres van hem waar we nooit hebben gewoond en wat een bedrijfspand is.
Heel gek verhaal dus.
Mijn man heeft contact opgenomen met de toenmalige werkgever, en deze geeft aan dat ze ook niet begrijpen waar dit vandaan komt, en dat er volgens hun geen betalingen openstaan.
Intrum blijft aangeven dat we moeten betalen.
Kent iemand intrum incassobureau? Is dat een normaal incassobureau? Worden we in de maling genomen?
Ik wil het opgelost hebben, want ben anders bang dat ze eens voor de deur komen staan hier
We hebben geen bewijs. En zijn net verhuisd en hebben best veel administratie weggedaan.
bedtijd geloof ik...