Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lijf is compleet verrot. Heb een lange tijd niet eens kunnen lopen. En ondanks de beperkingen en aanpassingen kreeg ik toestemming van de orthopeed met dus de nodige mitsen en maren en hulpmiddelen en een volledig ingepakt been om het een keer te proberen. En het gaat, niet lang, niet steil, zo traag als wat (met stip de traagste skieer ooit denk
) maar het lukt.
En oh wat is het leuk om te doen. En het doet veel minder zeer dan lopen 
Suzanne F. schreef:Jeetje, ben ik dan iemand die totaal geen uitdagingen uitgaat? Er is eigenlijk niks waarvan ik van tevoren dacht dat ik het niet kon. Als ik ergens aan begin dan ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik het kan en/of goed zal afronden. Als ik echt van iets denk dat het compleet kansloos is dan begin ik er niet eens aan.
Suzanne F. schreef:Jeetje, ben ik dan iemand die totaal geen uitdagingen uitgaat? Er is eigenlijk niks waarvan ik van tevoren dacht dat ik het niet kon. Als ik ergens aan begin dan ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik het kan en/of goed zal afronden. Als ik echt van iets denk dat het compleet kansloos is dan begin ik er niet eens aan.
ik weet niet of dat maakt dat je heel erg veel zelfvertrouwen hebt of dat je juist veel niet probeert.
De grootste dingen die wel gelukt zijn die het meeste positieve impact hebben gehad op mijn leven:
dan is het ook gewoon heel fijn om jullie positieve ervaringen te lezen 
moonsparkle schreef:Suzanne F. schreef:Jeetje, ben ik dan iemand die totaal geen uitdagingen uitgaat? Er is eigenlijk niks waarvan ik van tevoren dacht dat ik het niet kon. Als ik ergens aan begin dan ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ik het kan en/of goed zal afronden. Als ik echt van iets denk dat het compleet kansloos is dan begin ik er niet eens aan.
Ik dacht eerst ik wou dat ik iets meer zo'n instelling had tot ik las dat je er anders gewoon niet aan begintik weet niet of dat maakt dat je heel erg veel zelfvertrouwen hebt of dat je juist veel niet probeert.