Nou heeft hij in het verleden wel eens een poging gedaan om uit de friendzone te komen maar helaas voor hem zit het er niet in
maar nou wil ik graag op vakantie gaan 1 deze weken en hij is ook spontaan wat dat betreft dus dacht waarom niet, gewoon lekker samen op vakantie gaan naar zuid Duitsland ofzo, lekker natuurwandelingen maken en genieten van de omgeving, in mijn ogen geheel onschuldig en alleen maar gezellig. Maar ik heb toch het idee soms dat hij hoop heeft ofzo, terwijl het er echt niet in zit. Is het dan niet egoïstisch van mij om hem mee te vragen en te verwachten dat hij ook dezelfde verwachtingen heeft als dat ik heb? Heb overigens al vaker gezegd in het verleden dat ik geen gevoelens voor hem heb. Misschien onduidelijke titel maar ik wist ook even niet wat ik er van moest maken

maar omdat hij ook dezelfde interesses heeft is een dagje weg alleen maar gezellig en totaal geen belemmering. De rest van mijn vriendinnen of vrienden hebben relaties, kinderen, werk of geen geld dus dat is lastig.