Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:Soda erover, azijnmengeling op spuiten. Enkele uren laten en dan stofzuigen indien het gaat over stof zoals banken, tapijt etc.
en helaas bleef de geur daarna alsnog wel aanwezig. Niet meer zo sterk, maar helemaal weg was het niet. Ik had het eerder anderhalve dag laten drogen, maar toch niet droog genoeg.tirzasarah10 schreef:Ik weet niet of er bij jullie in de buurt ook een weggeefhoek op facebook is maar bij ons staan daar vaak hele leuke dingen op voor niks. Misschien een oproepje plaatsen voor de ergste spullen? Verder zou ik schoonmaakazijn gebruiken voor de geur. Daarna alles afnemen met een sopje waar een druppeltje bleek inzit.
DeMolenhoek schreef:Soda trekt beter in en kun je na drogen goed uitzuigen. Azijn trekt de geur er ook uit en helpt bepaalde plekken verwijderen. Ook heel goed voor het toilet te poetsen. Papje maken en in het toilet wrijven.
sunshine schreef:Nu begrijp ik dat de bron wegnemen het beste is ( dus bv als er tegen een tafeltje is geplast, dat je deze beter weg kunt gooien), maar dat kunnen we daar niet met alles doen vanwege dat die persoon niet de financiële middelen heeft om zomaar alles nieuw of tweedehands aan te schaffen.
(en die woont ook in de hoek waar TS woont).. Verzamelwoede is een heel moeilijk iets om te doorbreken helaas.
Dioxide schreef:Wow, dit klinkt als het huis van mijn voormalige schoonmoeder(en die woont ook in de hoek waar TS woont).. Verzamelwoede is een heel moeilijk iets om te doorbreken helaas.
Toen een van mijn katten een ongelukje op de bank heeft gehad heb ik dat met van die urinespray, groene zeep en een stoomreiniger er uit gekregen. Maar als een heel huis onder de urine zit dan betwijfel ik of dat het helpt.
Kan deze mevrouw vanuit de hulpverlening of eventuele woningbouwvereniging geen professioneel schoonmaakbedrijf krijgen? Denk dat dat de beste kans is om de geur er echt uit te krijgen.