Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Achteraf las ik op internet veel en veel meer slechte ervaringen. KimD schreef:Ik heb jaarlijks brillen van Hans Anders voor nog geen €100,-, ik heb een spaarplan bij ze. En inclusief alle acties die ze erbovenop doen is het eigenlijk een grap wat ik voor mijn brillen betaal.
Heb toevallig net een nieuwe bril èn nieuwe zonnebril, nog geen €100,- hoeven betalen met alles erop en eraan.
Mijn ogen gaan ook jaarlijks achteruit, vorig jaar naar dit jaar zelfs met 0,75. Krijg dus jaarlijks een meting en dat wordt top gedaan.
Ik kan dus niet anders dan vol lof spreken over Hans Anders.
lenaa_tje schreef:KimD schreef:Ik heb jaarlijks brillen van Hans Anders voor nog geen €100,-, ik heb een spaarplan bij ze. En inclusief alle acties die ze erbovenop doen is het eigenlijk een grap wat ik voor mijn brillen betaal.
Heb toevallig net een nieuwe bril èn nieuwe zonnebril, nog geen €100,- hoeven betalen met alles erop en eraan.
Mijn ogen gaan ook jaarlijks achteruit, vorig jaar naar dit jaar zelfs met 0,75. Krijg dus jaarlijks een meting en dat wordt top gedaan.
Ik kan dus niet anders dan vol lof spreken over Hans Anders.
Weet je zeker dat jou ogen ieder jaar zo achteruit gaan? Dat is nogal fors als jou leeftijd in je profiel klopt. Natuurlijk is een oogmeting een moment opname maar nog steeds ieder jaar achteruit gaan is wel gek.
Hier accomoderen mijn ogen heel sterk bij een oogmeting waar je niet de tijd voor mij neemt kunnen mijn ogen aangeven dat ieder beetje min er bij er voor zorgt dat ik zogenaamd goed zie.
Dit is bij een specsavers dus ook gebeurd. Uiteindelijk heb ik mij laten door verwijzen naar het oog ziekenhuis waar ze (net als wat ze vroeger als kind jaarlijks deden) m’n oog spier stil leggen en dan gaan meten. In mijn bril had ik met 1 oog 4 te veel min .. en bij het andere 3 Te veel min. Ik heb al niet hele goede ogen dus dit was fors. Zeker omdat ze ook bij specsavers je dan geen actie bril kunnen verkopen door de dikte van de glazen.
Natuurlijk is die meting hierboven niet wat je prettig hoeft te vinden met kijken. Kan dus best nog wat extra zijn maar niet zoveel ...
Ik zit nu bij een zelfstandige en die man neemt tijd voor m’n oogmeting. Soms wel anderhalf uur. Verder kost het ook een stuk meer maar ik betaal ook extra voor glazen. Mijn bril blijft veel mooier en het model blijft ook mooier doordat m’n glazen (met cilinder en prisma ) veel mooier in het model zitten. En niet meer recht trekken na een halfjaar.