Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wellicht dat ze dan wat meer moeite gaat doen om het huis in nette staat te houden. Prrrr schreef:Kraken?
ClaudiaHS schreef:Hevonen een blok van 4 huizen. Dus 2x hoek en 2x tussen.
Mijn ouders wonen op de linker hoek.Prrrr schreef:Kraken?
Ik zou zeggen, ga je gang![]()
San, in de eerste jaren hebben ze gewoon met elkaar gepraat en kwam ze ook de boel onderhouden.
Mijn moeder kon heel goed met haar en toen ze er nog woonde, zaten ze regelmatig met elkaar op de koffie of gingen ze wat ondernemen.
De laatste jaren is er geen contact meer te krijgen en reageert ze ook nergens meer op.
Ze zit voor haar werk regelmatig in Amerika dus even langs gaan heeft geen zin omdat ze er 9/10 keer toch niet is.
.ClaudiaHS schreef:San, interessant stukje.
Hoe kom ik aan krakers![]()
Zelf heb ik daar niet echt belang bij, je zakt zo door de vloeren heen.
Je kan ook zo naar binnen wandelen, de achterdeur zit niet eens op slot.haha
Gemeente zijn mijn ouders en de andere buren al jaren mee bezig.
Soms komen ze langs, soms ook niet.
Dan gaat er weer een brief en dwangsom richting G en daarna horen ze weer maanden niks.
._San87_ schreef:Ik zou dat toch alsnog onderzoeken. Laat ook onderzoek doen naar de luchtkwaliteit in het huis, schimmel heeft niet bepaald een goede invloed op de gezondheid. Het is een investering, maar het huis van je ouders wordt zo wel onverkoopbaar.
veerledec schreef:Je hebt geen rechtsbijstand nodig om iemand aansprakelijk te stellen. Iemand met een beetje juridische kennis in de buurt is misschien wel handig, maar je kan het ook zelf.