Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dacht dat ik wat fout deed maar na lang telefoontje met kpn komen zij tot de conclusie dat de ontvangst hier onmogelijk is. Terwijl het geen verlaten uithoek is. De keuze uit masten was Arnhem, doetinchem of Enschede wordt gezegd en zijn kennelijk te ver weg voor ontvangst.
als ik dekaart zo zie zit ik aardig in het grote luchtledige. Al is groningen friesland en drenthe nog erger zo te zien.

geen idee dus wat voor type, nieuw of oud. Huis waar ik heenga/nu soort van zit heeft nooit internet gehad en daarvoor moest er nog gegraven worden. Maar ik ben 5 weken te vroeg uitgeschakeld in het oude huis en al drie weken zonder iets in nieuwe huis.
er kan geen kabel heen, niks in een stopcontact behalve hun glasvezel? Kastje. Kortom kansloos. Mijn verhuizing schijnt ergens halverwege te zwerven maar geen mens weet precies.
omdat ik kennelijk in een blinde vlek zit.
)
deels zelfde deels ander type, een mobiel wifi ding, een niet werkende digitenne en een vaag wit kastje in de meterkast. En niks werkt.
en krijgen ze niet werkend nu. Zoals gezegd niks werkt hier behalve mijn mobieltje. Waar door de klachtenafdeling iedere keer nieuwe internet bundel en telefoon minuten opgezet wordt. Ik zwerf ergens in het luchtledige waardoor ze niks kunnen doen wat normaal bij een abbonement wel kan. Overigens betaal ik wel gewoon de volle mep voor alles nu.
Al verwacht ik wel daar kompensatie voor.
Kiki1995 schreef:Wij hebben een digitenne en die werkt prima hier in de achterhoek. Af en toe met slechter weer zijn sommige zenders wat minder maar hij werkt perfect.