Door haar spierziekte is ze rolstoel gebonden en ligt zij 's nachts beademing maar dat weerhoudt haar er niet van om stoere dingen te doen! Want ze is net als haar grote zus (
) dol op paardrijden en deed dat ook nog heel stoer tot vorig jaar nog! Helaas verergerde de scoliose en kon ze niet meer goed rechtop zitten. Met de operatie waarbij ze meerdere pinnen en platen haar rug vast zetten zou haar rug stabiel blijven, maar paardrijden zou nooit meer mogen...Helaas kwam daar ook nog eens corona om de hoek kijken, waardoor niet alleen haar verjaardag 14 maart (we zouden het deze keer groots vieren) maar ook de operatie 23 maart moest worden uitgesteld. Begrijpelijk, want als zij ziek zou worden... Helaas kreeg ik vorige week een appje van mijn moeder dat Eeke ziek was geworden. Ademen deed pijn en pas aan de beademing werd het beter. Inmiddels voelt ze zich beter en kan ze overdag zonder beademing maar vooralsnog weten de artsen niet wat het is (geweest). Voor de zekerheid wordt ze op corona getest en gaat de operatie wel door.
Dus nu zitten we, toch wel een beetje zenuwachtig, te wachten tot morgen. Eeke zei tegen mij dat ze een kaartje van mij wel heel erg leuk zou vinden. Hoe leuk zou het zijn als ze nog meer kaartjes zou krijgen?
Het adres kan ik via PB sturen.Eeke en ik toen rijden en buitenritjes nog samen konden

Eeke gaat dit helemaal te gek vinden!
). De bloeddruk is nog steeds niet stabiel, haar hartslag is ook veel te hoog (130) en haar nieren hebben het door alle medicatie ook erg zwaar. Vandaar dat ze in coma blijft, om alles zo stabiel mogelijk te houden. Ze is vanochtend wel even bij geweest en dmv knipperen heeft mn moeder een beetje kunnen communiceren met haar. Ze blijft nog geintubeerd omdat ze nog zelfstandig niet kan ademen en dus nog even op de IC. Nog even spannend dus.