Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lizz schreef:Ik zou het niet doen. Proefzitten vind ik toch wel belangrijk. Ben zelf ook aan het kijken voor een bad en ik vind de hoek/helling van rug ook erg belangrijk, niet te schuin, maar ook niet te recht.
Overigens iets anders, weet je zeker dat je naast elkaar wilt zitten? Ik zou kiezen voor tegenover elkaar.
Maar misschien heb je hier al goed over nagedacht
Foaly schreef:Het gaat om een investering van 3.000 euro voor iets waar je jaren plezier van wilt hebben... waarom dan moeilijk doen over een dagje naar Duitsland op en neer rijden?
tjiftjaf schreef:Er zit zeker verschil in het zitcomfort.
Ook is de hoogte van de hoofdsteun erg belangrijk. Maar proef zitten is eigenlijk pas echt proef zitten als er water in zit. Door de opwaartse druk van het water zit je toch anders dan zonder water.
yvje86 schreef:Lizz schreef:Ik zou het niet doen. Proefzitten vind ik toch wel belangrijk. Ben zelf ook aan het kijken voor een bad en ik vind de hoek/helling van rug ook erg belangrijk, niet te schuin, maar ook niet te recht.
Overigens iets anders, weet je zeker dat je naast elkaar wilt zitten? Ik zou kiezen voor tegenover elkaar.
Maar misschien heb je hier al goed over nagedacht
Bedankt voor je reactie, ja ik ben juist op zoek naar een bad waarbij je naast elkaar kunt zitten. Anders was de zoektocht iets minder moeilijk want modellen tegenover elkaar zijn er meer te vinden.
Dit omdat tegenover het bad een tv komt en dan kunnen we samen film kijken vanuit bad.
Dit gaat niet als je tegenover elkaar zit namelijk.
Ik sta ook open voor baden waarbij je én tegenover én naast elkaar kunt zitten eventueel.
Silly1972 schreef:Bedenk ook even dat je met dat voorgevormde niet even lekker naar beneden kan glijden en je dus verplicht in die houding zit.
Ik zou echt even proef gaan zitten.
Dealers zijn echt wel bereid om iets neer te zetten voor je als je even belt, Zeker voor dit soort bedragen
Maiske schreef:Wij hebben dit bad lijkt het. Niet zelf gekocht maar al ingebouwd in nieuwe woning. Ik met mijn 1.68 kan er niks mee... schuif onderuit en ga kopje onder. Ik heb er 2 keer in gelegen. Andere kant op zit ook voor geen meter..
.
yvje86 schreef:Maiske schreef:Wij hebben dit bad lijkt het. Niet zelf gekocht maar al ingebouwd in nieuwe woning. Ik met mijn 1.68 kan er niks mee... schuif onderuit en ga kopje onder. Ik heb er 2 keer in gelegen. Andere kant op zit ook voor geen meter..
Oh een ervaringsdeskundige.
Ook een voorgevormd bad? En hoe is het lawaai van de bubbels/motor?