Wat te doen met relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JackieT

Wat te doen met relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 19:52

Aangezien ik het allemaal even niet meer weet, hoop ik dat jullie misschien wat tips en ideeën hebben.

Vanaf december date ik met een man, en het ging allemaal vrij snel, na 3 weken ontmoeten ik zijn zoontje en moeder en de week daarop de rest van zijn familie.

Alles ging wel heel goed naar mijn idee, maar in maart wou ik praten over een paar dingen waar ik zelf mee zat. Echter toen ik bij hem binnenkwam zei hij direct dat het beter was om het uit te maken omdat hij vond dat we niet goed bij elkaar pasten. Hij wou er ook niet over praten en binnen 5 minuten stond ik weer buiten.

Na een maand weer contact opgenomen wou hij nog wel een keer praten. Dus ik daarheen en na een goed gesprek hebben we besloten het nog een keer te proberen.
Het ging heel goed, was meer vertrouwen en we praatten meer.

Maar afgelopen woensdag kreeg ik een berichtje via whatsapp dat ie heel erg met zichzelf in de knoop zit en dat hij pauze wil tussen ons. Daarna nog even gebeld en heeft hij nog wat uitgelegd.

Maar nu zit ik met het probleem dat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben, hoelang dit duurt en wat nou de bedoeling is.

Vandaag een berichtje gestuurd omdat ik nog iets van zijn moeder had liggen wat ik bij zijn huis heb ingegooid, maar word overal heel kortaf op gereageerd.

Ik weet nu ook niet hoe ik moet doen of reageren, en hoop dat iemand misschien wat tips heeft

Liezel1

Re: Wat te doen met relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 19:55

En dooooooooor!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 19:55

JackieLuca schreef:
Maar nu zit ik met het probleem dat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben, hoelang dit duurt en wat nou de bedoeling is.

Dit kan je toch gewoon aan hem vragen??
Of denk ik nou te simpel.

Iets in de trant van 'he vriend, hoe zie jij het voor je en wat zijn je verwachtingen met betrekking tot mij?'

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 19:56

Als je in die paar maanden al zo'n circus krijgt zal ik heel snel doorgaan naar een ander en hier vooral geen tijd voor investeren.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 19:56

Goof schreef:
JackieLuca schreef:

Iets in de trant van 'he vriend, hoe zie jij het voor je en wat zijn je verwachtingen met betrekking tot mij?'

Jaa hij heeft al aangegeven dat hij geen keuze wil maken op dit moment, en wil ook niet te veel aan zijn hoofd zeuren

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 19:57

Pff dooooooor inderdaad, zo'n gedoe terwijl jullie pas sinds december samen zijn. Inderdaad dooor! Dit moet de fase zijn waarin jullie verliefd zijn en alleen maar oog voor elkaar moeten hebben.. Als het gezeik nu al de overhand neemt :z

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 19:59

ChantalSmook schreef:
Pff dooooooor inderdaad, zo'n gedoe terwijl jullie pas sinds december samen zijn. Inderdaad dooor! Dit moet de fase zijn waarin jullie verliefd zijn en alleen maar oog voor elkaar moeten hebben.. Als het gezeik nu al de overhand neemt :z

Jaa vind het gewoon lastig, aangezien ik ook al best gehecht ben aan zijn kind en familie

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:01

JackieLuca schreef:
ChantalSmook schreef:

Jaa vind het gewoon lastig, aangezien ik ook al best gehecht ben aan zijn kind en familie

Dat lijkt me de slechtste reden ever om te blijven

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:02

JackieLuca schreef:
Goof schreef:

Jaa hij heeft al aangegeven dat hij geen keuze wil maken op dit moment, en wil ook niet te veel aan zijn hoofd zeuren

Hij wil geen keuze maken = hij vindt het wel lekker makkelijk zo. Geen commitment,maar wel lekker aandacht als hij wil.

Enne... geen keuze maken is indirect ook gewoon een keuze maken.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:03

Zou hier niet achteraan blijven lopen, klinkt niet of het van harte gaat en als het al zo snel in de relatie lastig gaat is de houdbaarheid denk ik niet zo lang..

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:04

Jij zou dus hem nog een kans willen geven maar hij heeft nu geen ''tijd en zin erin''? Dit is echt een gevalletje aan het lijntje gehouden worden, ik zou maken dat ik weg was hoor. Geen hand vol maar een land vol met leuke kerels :')

Withers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:06

Geen volmondige ja betekent in zo'n gevallen inderdaad nee.
Heb je even iemand nodig om je te vertellen 'He's just not that into you'

troi
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:07

Hij is blijkbaar super impulsief, anders wordt je niet in no-time voorgesteld aan familie en kinderen en in no-time weer de deur uit gewerkt, dat gaat nooit iets stabiels opleveren.. En als iemand je zo idioot behandeld dan wil je daar toch niks mee te maken hebben? Ik vind het erg duidelijk gedrag eigenlijk. Geen relatiemateriaal.. Wegrennen bij zo'n wazige gast!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:09

Lekker verder met je eigen leven! Wat een gedoe in de eerste maanden notabene......

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:09

Ik weet natuurlijk niet wat er verder speelt en wat er achter zit. Maar uit eigen ervaring is vaag gedoe van een man een "subtiele" manier van zeggen dat hij je toch niet ziet zitten en hij te bang is om je te kwetsen. Waardoor jij met een hoop vragen en hoop blijft zitten.

Als ik dit zo lees denk ik niet dat er nog wat in zit en dat je beter opzoek kan naar iemand die 100% voor jou wil gaan

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:22

Even een tip voor de toekomst.. het voorstellen aan kinderen zo snel zou je zelf ook een stokje voor moeten steken als de betreffende ouder het niet al doet. Triest om het kind eraan bloot te stellen.

Laat deze man lekker gaan joh :) het begint hoort leuk en ongedwongen te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:25

Eens met de rest, hij houdt jou aan het lijntje.
Je verdient beter, dus zou deze man het lekker laten uitzoeken met zichzelf.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 20:30

Kimbers schreef:
Even een tip voor de toekomst.. het voorstellen aan kinderen zo snel zou je zelf ook een stokje voor moeten steken als de betreffende ouder het niet al doet. Triest om het kind eraan bloot te stellen.

Laat deze man lekker gaan joh :) het begint hoort leuk en ongedwongen te zijn.

Ik dacht zelf ook dat t wel minimaal een half jaar zou duren voordat ik het kind inderdaad zou leren kennen, vond t lastig om nee te zeggen toen hij het voorstelde.

Woensdag gaan we praten, maar denk dat ik inderdaad het beter kan af kappen. Merk dat ik zelf hier ook niet beter van word. Dan liever maar even verdrietig en dan door

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:33

Blijkbaar kun je in een moeilijke tijd niet zijn steun en toeverlaat zijn. Zeker als jullie nog maar zo kort bij elkaar zijn, en er al een pauze van een maand is geweest, denk ik niet dat er toekomst in zit. Dit is de 2e keer dat hij afstand neemt. Dan is hij niet zo gek op je als je mag verwachten in een relatie, zeker niet in de beginfase waarin liefde of verliefdheid nog soort van blind is.
Beter kun je verder gaan met je leven, anders word je alleen maar meer gekwetst ben ik bang.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:05

Oei, ik voel dit. Een paar maanden met iemand gehad die het ook twee keer heeft uitgemaakt (laatste keer twee weken geleden..) omdat hij met zichzelf zat en vond dat we misschien toch niet zo goed pastten. Het is zó moeilijk, aangezien ik dat totaal niet ook zo voelde. Gelukkig was hij best fijn met communiceren, maar toch enorm rot als je je zo in de steek gelaten voelt terwijl je dacht het zo goed te hebben. Dus knuffel :(:) Eveneens het snel ontmoeten van familie, wat in mijn geval voor hem juist een slechte zet was voor zichzelf achteraf. Verliefdheid maakt helaas impulsief als je nog niet zo ervaren bent.
Maar toch een advies: ga er niet mee door. En blijf vooral eerlijk als jullie gaan praten. Zorg er ook voor dat je niet na 5 minuten al buiten staat, stel gewoon elke vraag/ongerustheid die in je op komt. Beter nu dan weer over een maand.
En eerlijk, misschien komt het uiteindelijk wel goed met jullie en moet hij eerst goed aan zichzelf werken voordat hij weer een relatie aan kan, want zo doet hij jou (en zichzelf) alleen maar pijn.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:13

Gewoon niet meer op reageren, hij wil je blijkbaar niet, en jij verdient beter; iemand die wel voor je gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 21:29

JackieLuca schreef:
Woensdag gaan we praten, maar denk dat ik inderdaad het beter kan af kappen. Merk dat ik zelf hier ook niet beter van word. Dan liever maar even verdrietig en dan door

Dat is de juiste instelling, meid.
En als je nu je helemaal sterk wil voelen, zeg je zelf dat gesprek af.
Mocht 'ie je echt zo leuk vinden, zal hij daarna wel moeite doen.
Maar om vanaf nu tot woensdag in spanning te gaan zitten voor hem...
Succes!

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 22:21

Nielojram schreef:
JackieLuca schreef:

Dat is de juiste instelling, meid.
En als je nu je helemaal sterk wil voelen, zeg je zelf dat gesprek af.
Mocht 'ie je echt zo leuk vinden, zal hij daarna wel moeite doen.
Maar om vanaf nu tot woensdag in spanning te gaan zitten voor hem...
Succes!

Jaa inderdaad, maar merk dat ik nu al minder verdrietig/verbaasd was dan vorige keer dus dat zegt ook wel wat.

Ben alleen bang dat ie op het laatste moment afzegt, deed hij vorige keer ook eerst. Maar ik ga denk ik gewoon heen, even mijn verhaal doen en dan is het voor mij klaar

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:43

Mmmm, indien je bang bent dat hij het op’t laatste moment afzegt, klinkt dat alsof je toch soort van hoopvol bent.

En, waarom zou je nog gaan eigenlijk? Om wat? Hij had op het moment dat jij wilde praten er evenmin zin in.

Eigenlijk, jullie kennen elkaar een 5tal maanden en het loopt nou al zo stroef. Klinkt maar weinig hoopvol al dat gedoe nu al. Heb je daar wel zin in??

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 22:49

Ik zou het ook afkappen. Einde en weer verder.

Pak een tennisracket.
Wandel naar een groot groen weiland met braak liggend grond. Lekker hoog gras.

Sla zo hard als je kan, met je racket tegen de bal.
Je ziet de bal vliegen, ongeveer waar hij land, en dan is ie weg. Kwijt.

Stomme vergelijking, slaat nergens op. Maar dat beeld kreeg ik van je tekst.

Zonde van je tijd om die bal te zoeken.
Je vind wel een andere bal.