Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-20 16:06

Ik wacht echt al 2 weken op een pak van Agradi. Het zou door DPD gebracht worden en gisteren moeten arriveren.

Maar niets, en er staat op Track and Trace dat het nog altijd onderweg is........ >;)

_Femkeeex

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:13

Ja, ik moet een box ontvangen van zalon (van zalando). In het zalon topic lees ik dat verschillende mensen die op dezelfde dag besteld hadden of zelfs later hun box wel al hebben. De mijne is nog niet eens bij postNL...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:22

Ik van PostNL.
Leverdatum is al 3x veranderd, maar de zending is alleen nog aangemeld en niet eens bij PostNL.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:23

Ja hier ook maar volgens mijn zus die bij post nl werk is het systeem eruit gevlogen gisteren en heeft bijna alles vertraging.

Los dat het momenteel bizar druk is

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:23

Ik hetzelfde van agradi. Bij mij ligt het volgens DPD al 2 dagen op het depot en is het onderweg?!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:25

Vervelend zeg! Ik heb deze week 2 pakjes besteld en allebei binnen 2 dagen binnen gekregen. Hopelijk komt het snel!

XxLiEsJuHhxX
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:31

Ik ben 1 maand 2 dagen verder nu. Maar gisteren heeft het bedrijf aangegeven dat ze het nu toch echt als vermist zetten en sturen ze een nieuwe op :D Poging 2. Verwachte levertijd is 10 a 12 dagen. Hoop heel erg dat hij nu wel eindelijk komt.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:33

Vealosz schreef:
Ik van PostNL.
Leverdatum is al 3x veranderd, maar de zending is alleen nog aangemeld en niet eens bij PostNL.

Same!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:41

Pakket zou er woensdag zijn, maar is nog steeds in behandeling bij Bpost. Nou was het ook niet heel slim om iets uit België te bestellen in deze tijd, maar dat zag ik pas achteraf.

Tancreda4
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:50

Niet een die onderweg is. Maar wel een van agradi niet nog op 'incompleet' staat met een verwachte levertijd van 7 mei :') Ligt dus bij agradi zelf die vertraging.
Wist overigens wel dat het het langer duurde. Maar de 2 tot 10 dagen zijn al voorbij. Ik heb 17 april besteld.

Vorige week diverse pakketjes ontvangen via postNL, allemaal echt super op tijd en allemaal aangekomen _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 09-05-20 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:51

Vreemd, ik heb woensdag iets besteld bij Agradi en de volgende dag werd het geleverd.
Vorige week wel iets via Post Nl wat op dag van levering verandert werd naar onbekend maar dat werd uiteindelijk de dag erna.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:58

dpd is een ramp op moment, ik wacht ook al op pakje en staat al 3 dagen op depot in de buurt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:08

Ik heb luiers besteld voor mijn dochter, zouden gisteren geleverd worden (na een week) nota bene bij het filiaal zelf dus niet eens bij mij thuis. Kreeg gisteren een bericht dat het weer vertraagd was. Schiet niet op zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:12

Ik krijg 9 pakketjes. (Oeps). 5 zijn vertraagd en 3 kunnen niet alles leveren. Ik bestel hierna niets meer tot corona voorbij is. :+

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:15

Ik heb intussen 2 pakketjes van zowel PostNL als Bpost gewoon netjes op tijd ontvangen.

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:18

Ik begrijp het hele systeem niet, ik bestelde bij Paardnatuurlijk een liksteen en het is er de volgende dag (NL-Belgie) en op een pakketje uit Belgie wacht ik al 2 weken. Volledige willekeur.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:23

Vealosz schreef:
Ik van PostNL.

Dit heb ik ook, inderdaad.

Nu vind ik het helemaal niet erg om te wachten. Met een feestdag + corona is het meer dan logisch dat alles vertraging heeft opgelopen. Hier hebben sommige bezorgers ook al hun eigen auto's mee om alles op te kunnen vangen. Hulde voor hen!

Ben wel blij met dit topic omdat het bevestigd dat ik toch niet als enige aan het wachten ben. :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:31

Ik wacht op een bestelling van Leen Bakker. 23-4 besteld en de eerst beschikbare leveringsdatum gekozen: 4 mei. Maandag kreeg ik een mail van de klantenservice dat ze het helaas niet op tijd konden bezorgen en dat ze nu verwachten het binnen één tot twee weken te bezorgen..... Snap echt niet waar de vertraging vandaan komt.....23 april-4 mei is al bijna twee weken..... Daar ga ik dus niets meer bestellen.
Andere pakketjes wisselend, maar over het algemeen alles wat ik besteld had binnen een week binnen....

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:32

Danseresje schreef:
Ik wacht op een bestelling van Leen Bakker. 23-4 besteld en de eerst beschikbare leveringsdatum gekozen: 4 mei. Maandag kreeg ik een mail van de klantenservice dat ze het helaas niet op tijd konden bezorgen en dat ze nu verwachten het binnen één tot twee weken te bezorgen..... Snap echt niet waar de vertraging vandaan komt.....23 april-4 mei is al bijna twee weken..... Daar ga ik dus niets meer bestellen.
Andere pakketjes wisselend, maar over het algemeen alles wat ik besteld had binnen een week binnen....

Dit heb ik ook gehad met mijn bank. En toen kwam hij binnen... Hebben ze 'm aan de verkeerde persoon meegegeven :D Iemand die de bank 2 weken geleden had besteld. Terwijl ik er al 13 weken op wachtte. Dus geen bank voor mij. Echt top. :D

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:43

Ik heb een hekel aan DPD. Met postnl heb ik zelf betere ervaringen.

Bij mij is de bezorging weer verschoven naar maandag, zie ik net :-(

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:56

Wat dachten jullie van de drukte wat er momenteel heerst. Het is nog drukker dan tijdens kerst. Ik heb van het ene bedrijf wel de volgende dag het pakketje in huis en de andere heb ik 1.5/2 weken op moeten wachten.

Cioccolato
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:58

Ik heb me DPD en DHL en Postnl geen problemen met levering. Gewoon de volgende dag verzonden en dan daarna ook binnen op de data die gezegd is.
Dus het kan ook goed gaan! :))

Verder hou ik wel rekening met de drukte momenteel, dus ik bestel ruim op tijd.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:58

Yep, van PostNL.
Zou vandaag komen, net bericht gehad dat "bezorgen niet gelukt is" en dat ik het maandag na 15:00 uur op kan halen bij een PostNL punt. _-:(

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:00

Pakketje van DPD heeft er 1.5 week over gedaan.

Pakketje van UPS 3 dagen.

Oh en op m'n werk kregen we als dank van iemand een fruitpakket over de post. Van fruit.nl. gebracht Via DPD. Pakket is bijna 2 weken onderweg geweest waarvan een week op het depot gestaan.
Dus ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe de inhoud van het pakketje eruit zag en rook :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:25

Ik krijg een pakketje van DP? :+ Ik heb een fotoboek besteld bij myphotobook en zo te zien komt het uit Berlijn. :+ Was het dan een typfout en is het DPD? Pakket is donderdag ingepakt en verzonden. Heb geen track & trace of wat dan ook. Hopelijk komt het gewoon binnen maar levering staat op tussen 8/5 en 9/5.

Vandaag niets gehad en ook geen briefje in de bus...hopelijk gewoon wat vertraagd...was geen goedkoop boekje en is een cadeau.