Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
toevallig heeft een vriendin dat werk gedaan wat jij schetst. Als eerste: daar word je (op de lange termijn) echt niet gelukkig van. Tevens had zij wel een medisch secretaresse diploma daarvoor nodig. Autumnn schreef:Tja dat is er genoeg. Je kan in IT werken, HR, Finance, Marketing en dan bij een zorginstelling...
Zonder dat werk kunnen zorgmedewerkers hun werk ook niet doentoevallig heeft een vriendin dat werk gedaan wat jij schetst. Als eerste: daar word je (op de lange termijn) echt niet gelukkig van. Tevens had zij wel een medisch secretaresse diploma daarvoor nodig.
troi schreef:Onderzoeksmedewerker kan ook!
En in de ondersteuning heb je Van alles. Van administratief medewerkers, secretaresses, koks, kappers, beleidsmedewerkers, pr-mensen tot schoonmakers. Grote ziekenhuizen zijn net een stad!

fleurtjeuh schreef:Autumnn schreef:Tja dat is er genoeg. Je kan in IT werken, HR, Finance, Marketing en dan bij een zorginstelling...
Zonder dat werk kunnen zorgmedewerkers hun werk ook niet doentoevallig heeft een vriendin dat werk gedaan wat jij schetst. Als eerste: daar word je (op de lange termijn) echt niet gelukkig van. Tevens had zij wel een medisch secretaresse diploma daarvoor nodig.
Voor mijn gevoel is het dan meer dat je toevallig bij een zorginstellling werkt. Het werk lijkt mij in principe hetzelfde

) iets met een cliënt is, en dan gaan zij daar naar toe. Kinke schreef:Lab is niet perse zonder patiënt contact? Bij mijn vader bijvoorbeeld, er werden biopten genomen, daarbij was ook een labmedewerkster aanwezig die de biopten nam nadat de arts de plekken had 'aangeprikt'.
Flynnieman schreef:Ik werk als medisch analist bij de pathologie, heel leuke baan, ik kom niet in contact met patiënten bij mij op het lab. Je moet wel een sterke maag hebben, je werkt met organen die er niet altijd even smakelijk uitzien of ruiken