Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Wij betaalden 40 euro voor 3 uur, contant.
Onze schoonmaakster heb ik via via gevonden, tip van een kennisje. Ze was echt fantastisch: In 3 uur tijd was het hele appartement (100 m2, 3 slaapkamers) gezogen, gedweild, de badkamer schoon, de keuken schoon en dan had ze nog tijd over om bijv. de keukenkastjes uit te sorteren of was te vouwen. We zijn nu verhuisd, dus helaas komt ze niet meer.
Kimbers schreef:Dat is ook wel wat je mag verwachten in 3 uur tijd vind ik doubtless. 100m2 is zo groot niet, dus vind ik wel logisch dat ze tijd heeft voor extra. Wel fijn dat ze zo goed beviel. Een fijne schoonmaakster is goud waard.
Denk dat er niet veel schoonmakers langskomen voor minder dan 3 uur en 12,50 is wel het minimum uurloon imo.
frensje schreef:Die van ons komt wekelijks 3 uur en verdient dan €45,-. Ze doet het hele huis stoffen, stofzuigen en dweilen en de badkamer en toiletten.
Af en toe doet ze alleen de 2 bovenverdiepingen echt heel goed en dan bv ook de ramen aan de binnenkant erbij.
Ik ben heel blij met haar!
Negerzoen schreef:Kimbers schreef:Dat is ook wel wat je mag verwachten in 3 uur tijd vind ik doubtless. 100m2 is zo groot niet, dus vind ik wel logisch dat ze tijd heeft voor extra. Wel fijn dat ze zo goed beviel. Een fijne schoonmaakster is goud waard.
Denk dat er niet veel schoonmakers langskomen voor minder dan 3 uur en 12,50 is wel het minimum uurloon imo.
Een badkamer of keuken goed schrobben kost best wat tijd. Ik ben minimaal hetzelfde kwijt aan tijd voor de helft van de oppervlakte
_Femkeeex schreef:Ik ben benieuwd naar wat jullie zwart zouden betalen voor een student die komt schoonmaken. Ik ben aan het overwegen om te gaan werken naast mijn studie. Ik hoor hier en daar wel dat er veel vraag naar is, maar ik heb geen idee wat ik qua loon mag verwachten.
Kimbers schreef:Dat is ook wel wat je mag verwachten in 3 uur tijd vind ik doubtless. 100m2 is zo groot niet, dus vind ik wel logisch dat ze tijd heeft voor extra. Wel fijn dat ze zo goed beviel. Een fijne schoonmaakster is goud waard.
har166 schreef:Ik lees mee maar was benieuwd hoe vaak ze dan kwam per maand
Selina schreef:Willen mensen nog wel komen schoonmaken in deze periode? Wij willen eigenlijk ook een schoonmaakster.