Door de coronauitbraak moet je nog langer wachten op....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna
🏆 Paardenfluisteraar

Door de coronauitbraak moet je nog langer wachten op....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 12:37

Als eerste, het is echt heftig wat er door de coronauitbraak gebeurd. En is voorzichtigheid nog steeds geboden.
Maar ik denk dat er, net als ik, bokkers zijn, die net voor de uitbraak een beslissing hebben genomen, of een aankoop hebben gedaan, waar je nu wat langer op moet wachten voor het komt, of voor je je beslissing ten uitvoer kunnen gaan brengen.
Zo heb ik, net voor de uitbraak, mijn grote droom waar kunnen maken en heb ik mijn droomauto kunnen kopen. Hij moet echter nog op NLD kenteken gezet worden en duurt het door de uitbraak een week of 4/5 langer voor ik er eindelijk in kan gaan rijden. (Normale tijd zou 6/8 weken zijn en worden er nu 10/12 )
Baal ik ervan, uiteraard, maar ik ben ook realistisch genoeg om mijn balen om te zetten in rust. Iedere dag is weer een dag dichter bij zijn thuiskomst. En het begrip is er, maar mijn urge om hem thuis te hebben groeit ook....
Wat is er voor jou uitgesteld door de crisis?

kimwilliam

Re: Door de coronauitbraak moet je nog langer wachten op....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:39

het verbouwen van ons huis ........ maar begrijpelijk want die mensen lopen ook kans op besmetting.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:41

Therapie, een reis, werk, bezoek aan oma.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:41

Op de festival zomer, ik verheugde me er enorm op maar dat zal wel volgend jaar worden.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:42

Oa foto's en andere onderzoeken van mijn linkervoet....
Ik kan over 16 weken terecht....

Maar goed, ik heb voldoende rust periodes na een drukke dag dus vaak is het maar een paar uurtjes dat ik last heb van mijn pootje. Maar ik kan niet wachten totdat we weten wat het nu is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:42

Onze bruiloft, we zouden 12 juni trouwen maar dat gaat hem niet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:44

kimwilliam schreef:
het verbouwen van ons huis ........ maar begrijpelijk want die mensen lopen ook kans op besmetting.

Idem hier. Wij doen alles zelf met hier en daar hulp van anderen. De plannen voor deze zomer gaan nu helaas niet afgeraken doordat de hulp dus niet meer mag komen.

Robijntjah :(:)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:15

Tot ik werk heb.. tot ik mijn huur kan betalen..

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:16

Psychiatrische hulp. Mijn wachtlijst is verlengd naar ruim 230 dagen -O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:18

Medisch traject voor beide, kleine, kinderen :) diagnostiek, therapieën, onderwijs en diverse andere trajecten. Op de totale levensduur van zo'n kleintje loopt het aardig op

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:18

Oef lijkt me heel naar als je heel lang moet wachten op zorg door deze crisis...

Ik moet vooral wachten op leuke dingen zoals festivals en concoursen rijden met mijn paard. Ook vervelend, maar daardoor functioneer ik niet anders.

Bij psychiatrische hulp is dat wel een anders.. Sterkte!

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:19

Mijn pup uit Canada. Beestje is nu 5 weken, mag met 15 weken de grens over maar het is heel onzeker of er dan al weer gevlogen kan worden. Ik zou haar eigenlijk zelf gaan ophalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:19

Mijn De Niro laarzen die ik begin maart heb besteld. De fabriek is geloof ik dicht tm begin mei.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:20

Eindelijk kon ik weer runs lopen (mijn lichaam heeft het jaren af laten weten)
Allemaal uitgesteld of gecancelled dus.

Ik keek uit naar het EK waar ik als vrijwilliger aan de slag zou gaan. Het Eurovisiesongfestival, lekker in Rotterdam in de stad gaan kijken. Mijn voetbalcluppie die er zo goed voor stond, en ik weer uitkeek naar de feestjes.

Het festivalseizoen wat helemaal gecancelled is.
En niet meer naar de sportschool kunnen. Mijn doelen begonnen eindelijk langzaam in zicht te komen.

Ik kan natuurlijk ook thuis sporten, maar niet zoals ik deed op de sportschool. Zware gewichten en de benodigde apparaten ga je niet zomaar ff aanschaffen en kwijt kan ik ze al helemaal niet.

En ja ik ben vrijgezel, maar leuk gaan daten en op stap gaan zit er voorlopig ook niet echt in.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:21

Yavanna schreef:
Als eerste, het is echt heftig wat er door de coronauitbraak gebeurd. En is voorzichtigheid nog steeds geboden.
Maar ik denk dat er, net als ik, bokkers zijn, die net voor de uitbraak een beslissing hebben genomen, of een aankoop hebben gedaan, waar je nu wat langer op moet wachten voor het komt, of voor je je beslissing ten uitvoer kunnen gaan brengen.
Zo heb ik, net voor de uitbraak, mijn grote droom waar kunnen maken en heb ik mijn droomauto kunnen kopen. Hij moet echter nog op NLD kenteken gezet worden en duurt het door de uitbraak een week of 4/5 langer voor ik er eindelijk in kan gaan rijden. (Normale tijd zou 6/8 weken zijn en worden er nu 10/12 )
Baal ik ervan, uiteraard, maar ik ben ook realistisch genoeg om mijn balen om te zetten in rust. Iedere dag is weer een dag dichter bij zijn thuiskomst. En het begrip is er, maar mijn urge om hem thuis te hebben groeit ook....
Wat is er voor jou uitgesteld door de crisis?

Nu natuurlijk bloednieuwsgierig wat voor een auto het is, en waar ie vandaan moet komen.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:25

De verbouwing van ons huis en ons trouwfeest.

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:36

Zwangerschapscontroles...
De controle die ik begin deze maand zou krijgen is uitgesteld naar vrijdag. Ben benieuwd of die dan wel doorgaat...?

karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:37

Mijn telefoon internet en tv na de verhuizing. Gaat een gezellige 6 tot 8 weken kosten voor een monteur kan langskomen. 8)7 Helaas is de glasvezel niet tot in het huis aangelegd. -O- en totdie tijd, geen idee hoe ik alles kan regelen met een gammel mobieltje met beperkt internet. -O-

Yavanna
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 13:38

Oef, zorg moet eigenlijk gewoon doorgaan, maar dat was echt even lastig, alle hand moesten echt aan dek voor de verzorging van coronapatienten. Bij mij in de familie, ik heb er weinig contact mee, maar je hoort het toch, zijn er een aantal het hoekje omgegaan door corona, een van mijn ooms 5 weken na zijn vrouw..
En voor degene die zouden gaan trouwen, hebben julkie het uitgesteld, vooruitgeschoven?
En voor degene die nieuwsgierig zijn naar mijn droom, uiteraard is het een pony, een witte, uit 2007 en op dit moment Amerikaans staatsburger, het wachten is op zijn Duitse titel en dan mag hij daarna Nederlander worden.. uiteraard een V8 :o
Heb er 10 jaar voor gespaard, dus dat even wachten kan er nog wel bij en is minder urgent dan het wachten op zorg of werk.
Hopelijk kunnen jullie dan ook snel weer verder... sterkte :(:)

En een foto van mijn 4e grote liefde ( eerst vriend en kids en dan hij <3 )
Meet Shaun, vernoemd naar ons favoriete schaapje...
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:39

:)) Stuur maar door, dan heb ik geen internet nodig even. Ga wel touren dan :D

Maar dappere keuze met de brandstof prijzen hier :P

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:40

Dimphyl schreef:
Tot ik werk heb.. tot ik mijn huur kan betalen..

Weet natuurlijk niet precies wat je situatie is, maar ik had ook geen werk meer en kon niks vinden door t hele corona gebeuren, maar ben daardoor nu voor tijdelijk aan de slag in o.a. een magazijn, daar zoeken ze altijd nog mensen! Misschien niet het leukste en best betaalde werk, maar het betaald wel (voor een groot deel) je huur, liever iets dan niets :j Als alles straks weer beetje normaal is ga ik gewoon weer werken in de sector en op niveau waar ik voor opgeleid ben, maar nu is het even niet anders en er is op zich echt genoeg werk te vinden, veel sectoren die juist nu mensen nodig hebben!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:43

De paardentandarts, mijn lessen, reflock van ons zadel. Niet veel speciaals eigelijk.

BellaSharon1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:43

De operatie aan mijn knie.. ik liep al vanaf januari bij de orthopeed, ik zou 23 maart geopereerd worden en de 20ste werd ik afgebeld _-:( |(

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:47

Mijn rijlessen. De feestjes, festivals en evenementen die op de planning stonden.
Waarschijnlijk onze vakantie.
En zo nog meer kleine dingen.

Yavanna
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 13:50

karuna schreef:
:)) Stuur maar door, dan heb ik geen internet nodig even. Ga wel touren dan :D

Maar dappere keuze met de brandstof prijzen hier :P

Die is juist perfect nu, denk maar een tankwagen te kopen en vol te gooien, zeker met de lage prijzen..
En touren, wish I could.. Hij staat braaf te wachten tot de oosterburen zijn goedkeuring sturen.. Maar het is til aan de overkant... :')
Maar hij is knap he... Ben ook straalverliefd...

Voor de festivalgangers.. Dat is ook erg balen he... niks gaat meer door...