Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Komt omdat het zo droog is. Een luchtbevochtiger in huis scheelt de wereld maar is geen goedkope oplossing.
Edit: Voor de mensen die hem nog aan hebben scheelt een bakje water op de verwarming ook aanzienlijk.
frankiej schreef:Komt idd door het droge weer maar als je schoenen draagt met nylon zolen wordt het nog meer versterkt.
Bij het uit de auto stappen kun je het voorkomen door met je linkerhand het portier te openen, met je rechterduim en wijsvinger de portiersluiting vastpakken en vasthouden terwijl je uitstapt. Pas loslaten als je volledig uit de auto bent gestapt.
Emmaa_ schreef:Dat heb ik nodig! Ik krijg altijd zulke erge schokken als ik mijn autodeur dichtdoe.
. frankiej schreef:Komt idd door het droge weer maar als je schoenen draagt met nylon zolen wordt het nog meer versterkt.
Bij het uit de auto stappen kun je het voorkomen door met je linkerhand het portier te openen, met je rechterduim en wijsvinger de portiersluiting vastpakken en vasthouden terwijl je uitstapt. Pas loslaten als je volledig uit de auto bent gestapt.