Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb ook een zonnebril op sterkte, maar die is met name voor autorijden heel fijn, want dan kleuren mijn glazen niet mee.
marleen_88 schreef:Ik zit ook al tijdje te denken over een zonnebril op sterkte.
De enige sterkte die ik heb is cilinder -1,50 en gewone een kleine + 0,50 ik lees steeds vaker over Charlie Tempel. Kunnen zij ook glazen met cilinder maken en hoe zijn de ervaringen??
Gewoon bij de opticien. Heb je ook lenzen? Als je lenzen hebt zou ik het niet doen anders moet je steeds je lenzen uit voor je zonnebril, maar ik heb geen lenzen dus wissel gewoon steeds mn brillen.
sowieso met autorijden, als je dat met bril doet vind ik het slimmer om dan een zonnebril op sterkte te nemen dan zonder bril te gaan rijden.
verootjoo schreef:Ik heb een zonnebril op sterkteGewoon bij de opticien. Heb je ook lenzen? Als je lenzen hebt zou ik het niet doen anders moet je steeds je lenzen uit voor je zonnebril, maar ik heb geen lenzen dus wissel gewoon steeds mn brillen.
Suzanne F. schreef:marleen_88 schreef:Ik zit ook al tijdje te denken over een zonnebril op sterkte.
De enige sterkte die ik heb is cilinder -1,50 en gewone een kleine + 0,50 ik lees steeds vaker over Charlie Tempel. Kunnen zij ook glazen met cilinder maken en hoe zijn de ervaringen??
Jahoor, alle sterktes en cilinders. Ervaringen uitermate goed.

Suzanne F. schreef:marleen_88 schreef:Ik zit ook al tijdje te denken over een zonnebril op sterkte.
Jahoor, alle sterktes en cilinders. Ervaringen uitermate goed.