Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ga maandag bellen met Klarna. Ik had eigenlijk gehoopt dit gewoon zo snel mogelijk stop te kunnen zetten en wilde de bedrijven informeren zodat erger wellicht voorkomen kon worden door een aantekeking in het systeem, maar daar blijken systemen niet op berekend helaas.Liezel1 schreef:Wij hebben onlangs 2x post gekregen van afterpay dat er rekeningen niet betaald zouden zijn.
De pakketjes die erbij hoorden zijn in een winkel afgehaald.
Maw: iemand heeft op onze naam besteld, afgehaald in de winkel en de rekeningen niet betaald waardoor ze alsnog hier kwamen....
Kan dat van jou niet iets soortgelijks zijn?
Alwiene schreef:Liezel1 schreef:Wij hebben onlangs 2x post gekregen van afterpay dat er rekeningen niet betaald zouden zijn.
De pakketjes die erbij hoorden zijn in een winkel afgehaald.
Maw: iemand heeft op onze naam besteld, afgehaald in de winkel en de rekeningen niet betaald waardoor ze alsnog hier kwamen....
Kan dat van jou niet iets soortgelijks zijn?
Yep zoiets had ik ook verwacht, ik was dan ook stomverbaasd toen ik van beide bedrijven te horen kreeg dat de bezorging niet op een afhaalpunt maar op mijn eigen adres plaatgevonden zou hebben, de t&t info bevestigd dit dus.
00000000 schreef:Melden bij PostNL en aangifte doen. Dit gebeurt vaker, heb al eens eerder iets gehoord over flessen wijn..