Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Autumnn schreef:Halverwege gestopt, irriteer me mateloos aan de zinsopbouw en spelfouten. Zorg eerst dat hij goed leesbaar is, zonder spelfouten en de enquête duidelijke inhoud bevat. En ook al ben je slecht in Nederlands, moet je echt wel weten hoe je foutloos Nederlands schrijft en hoe je dit overbrengt op de lezer (zeker als je 37 bent)
CaptainJS schreef:oke sorry voor alle spelfouten maar ik zie er zelf niks fouts aan. dat ligt dan meer aan mij denk ik dan al. ik zal is goed gaan kijken naar de zinsopbouw en de hoofdletters.

marleen_88 schreef:Jeetje meid, ik vind het zorgelijk dat je interpunctie, hoofdlettergebruik en zinsbouw zo slecht is als je 37 bent.
Ik ben begonnen, maar heb hem niet afgemaakt.

CaptainJS schreef:marleen_88 schreef:Jeetje meid, ik vind het zorgelijk dat je interpunctie, hoofdlettergebruik en zinsbouw zo slecht is als je 37 bent.
Jammer dat je hem niet hebt afgemaakt. En als er nou is iemand is die zegt waar ik de fouten maak en niet zegt wat ik fout heb. Dan zou dat gvd helpen. Alvast bedankt
En in vrijwel elke vraag zit een fout, dus op de vraag waar je fouten maakt is het antwoord overal 
CaptainJS schreef:marleen_88 schreef:Jeetje meid, ik vind het zorgelijk dat je interpunctie, hoofdlettergebruik en zinsbouw zo slecht is als je 37 bent.
Jammer dat je hem niet hebt afgemaakt. En als er nou is iemand is die zegt waar ik de fouten maak en niet zegt wat ik fout heb. Dan zou dat gvd helpen. Alvast bedankt
Geen profesionele indruk 
CaptainJS schreef:Sorry voor mijn uitbartster hierboven. Ik zie de fouten niet nu wel dankzij de uitleg van sommigen. Als je de fouten niet ziet dan lees je er overheen. Ik moet een opdracht maken voor school over hoe milieuvriendelijke Tesla. Ik moet ook een plan maken etc.
Destination schreef:Volgens haar profiel is TS 37 en ik meen me van een ander topic te herinneren dat ze marketing en communicatie studeert
CaptainJS schreef:Sorry voor mijn uitbartster hierboven. Ik zie de fouten niet nu wel dankzij de uitleg van sommigen. Als je de fouten niet ziet dan lees je er overheen. Ik moet een opdracht maken voor school over hoe milieuvriendelijke Tesla. Ik moet ook een plan maken etc.