Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.Autumnn schreef:Mijn ouders hebben een infraroodcabine en gebruiken hem minimaal 1 keer per week. Broer heeft een jacuzzi en die gebruikt het toch minder. Merkt toch dat het meer werk vergt dan gewenst.
Ik zelf ga ook eerder naar mijn ouders (want: minder werk, kleren uit en je gaat zitten. Tegenover een jacuzzi, badkleding aan, nat, douchen, afdrogen etc., etc.,).
een groot nadeel: iedere andere douche valt tegen
bijvoorbeeld op vakantie.
LadyUrsy schreef:De zaak waar wij gingen informeren raadde ons de sunshower af. Het water zou ervoor zorgen dat er veel warmte verloren ging. Ze adviseerden dan een "gewone" infrarood cabine (betere warmtegeleiding door lucht dan water). Ander prijskaartje. Maar toen in ieder geval geen sunshower genomen, als de verkoper het al niet aanraadt
Lotteettol schreef:Dit jaar wil ik mijn badkamer gaan verbouwen. Nu lees ik even mee naar wat opties... bij mij gaat het bad er uit en wil ik een extra luxe douche nemen.
Hier lees ik wat over sunshowers en heb ik niet een heel goed idee wat het is... Is dat met uv licht of echt vergelijkbaar met een zonnebank?