Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
je kunt zelf ook woorden instellen om het persoonlijk te maken. De oplossingen typ je in de chatbox. We hebben dit ook gespeeld terwijl we verbonden waren via voicechat (discord) maar dat is niet noodzakelijk. (Je kunt elkaar dan wel hints geven)
(het heet Pioneers)

Bagheera_206 schreef:Ik doe nu heel veel bekende bordspelletjes online, maar dan via de digitale varianten van Kolonisten van Catan, Carcassonne, Potion Explosion, Patchwork, Ticket to Ride, etc. Meeste zijn uitgebracht door Asmodee, die heeft ook Agricola, Takenoko, Pandemic, etc. Catan is van USM. Catan heeft zelfs een versie via de browser zodat je niet op je telefoon hoeft.
Bel je in via Google Hangouts en je kunt ondertussen ook nog even lekker bijkletsen.
[ [url=m/ojvHSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1rpDcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qTTNAE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R6uxp6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yxncPw.png]Afbeelding[/url] ]
RianneH schreef:Tellen fysieke spelletjes via videobellen ook?
Wij hebben een leuk potje 30 Seconds gespeeld omdat beide kanten het bord had, en nu zoek ik naar nog meer spellen die we zo kunnen spelen. Zijn er al mensen die dit geprobeerd hebben?
x_Anne_x schreef:Bagheera_206 schreef:Ik doe nu heel veel bekende bordspelletjes online, maar dan via de digitale varianten van Kolonisten van Catan, Carcassonne, Potion Explosion, Patchwork, Ticket to Ride, etc. Meeste zijn uitgebracht door Asmodee, die heeft ook Agricola, Takenoko, Pandemic, etc. Catan is van USM. Catan heeft zelfs een versie via de browser zodat je niet op je telefoon hoeft.
Bel je in via Google Hangouts en je kunt ondertussen ook nog even lekker bijkletsen.
[ [url=m/ojvHSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1rpDcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qTTNAE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R6uxp6.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yxncPw.png]Afbeelding[/url] ]
oe gaaf!
hoe kun je die spellen spelen?
Ik heb mijn ziel aan Google verkocht via Opinion Rewards en in ruil voor af en toe een paar vragen krijg je iedere keer een paar cent voor de appstore. Daar heb ik in de afgelopen maanden/jaren geld bij elkaar gesprokkeld om af en toe spelletje te kunnen kopen. RianneH schreef:Tellen fysieke spelletjes via videobellen ook?
Wij hebben een leuk potje 30 Seconds gespeeld omdat beide kanten het bord had, en nu zoek ik naar nog meer spellen die we zo kunnen spelen. Zijn er al mensen die dit geprobeerd hebben?
Biscuitje schreef:Jack Box games
Bagheera_206 schreef:Selina schreef:Je kan een aantal simpele via Houseparty
Is houseparty niet gehacked? Ik heb hem paar dagen terug meteen van telefoon gegooid toen bekend werd dat er een lek in zit en het dus onveilig is.