Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En yahtzee gewoon! 
Rakkie123 schreef:Ik zou aan actief denken, dus badminton racket mee.
Verder misschien iets geks als geblindoekt dingen laten proeven, neem je allebei een zakje dingen mee waar de ander niet heeft gekeken.
Op de route zou ik wat plekjes opzoeken waar je vlakbij de snelweg een dorp hebt zodat je even wat rond kunt lopen en een kop koffie drinken.
we kiezen sowieso wel de laadpunten uit waar iets in de buurt te vinden is, maar afhankelijk van het weer zullen we soms ook in de auto blijven zitten tijdens het opladen. Voor die momenten zoeken we dus leuke spellen die geen ruimte vereisen 
1234 schreef:Zertab schreef:Ik vind Boonanza wel leuk! Heb je een versie voor meerdere personen en voor twee personen.
Ik kan alleen de versie voor 3-5 spelers vinden?

EvaLuna schreef:Wij rijden ook elektrisch, grote afstanden met kinderen in de vakantie, en onze ervaring is dat elke stop bij de laadpalen anders is, maar eigenlijk altijd wel wat te verkennen.
Soms stop je bij een grote shoppingmall (Frankrijk) soms bij een luxe hotel met zwembad of speelruimte voor kinderen.
Ook wel eens in de middle of nowhere en dan is een bal wel fijn... wij hebben ook altijd twee klapstoeltjes en boekjes mee in de frunck (front trunck van de tesla : ))