Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) wasbakje, dat gaat prima.
Al zou ik dit voor een hele badkamer (die waarschijnlijk ook beter verlicht is dan mijn kleine toiletje) misschien niet doen zelf. Urona447 schreef:Als je vloerverwarming hebt zou ik het afraden. Nu al meerdere mensen gehoord die pvc vloerverwarming hebben die daar speciaal voor gemaakt zou zijn maar je bent je warmte zo weer kwijt, wij kiezen voor keramisch pakket omdat ik vind dat je het gelijk kan voelen als het pvc is.
NoeskaMoos schreef:Ik heb PVC op een deel van mijn toiletmuur, over de tegeltjes heen. Die waren niet mooi meer maar wel recht, dus ik heb het er gewoon overheen geplakt. Er gaat water overheen van het (te kleine) wasbakje, dat gaat prima.
Heerlijk dat het vlak is, want met een doekje er overheen ben je zo klaar met schoonmaken.
Het heeft bij mij een tegelpatroon. Laatst een gast die er voor het eerst was en ineens vanaf de toilet riep "hee het zijn geen echte tegels!" Lijkt net echt ofzoAl zou ik dit voor een hele badkamer (die waarschijnlijk ook beter verlicht is dan mijn kleine toiletje) misschien niet doen zelf.
Het zit er nog maar een half jaar op dus ik kan weinig zeggen over slijtage vrees ik. De soort die ik heb had een sticker "ook geschikt voor de badkamer", daar heb ik wel naar gekeken ivm vocht.
Sanniejtjuh schreef:Wij hebben op de boven verdieping PVC, van Therdex, verlijmd. Ik ben er erg blij mee. Ik hoor wel eens negatieve verhalen, maar dat zijn of geen a merken, of plak pvc. Laat je goed informeren in verschillennde speciaalzaken. En ja het is best een uitgave maar je hebt er geen onderhoud aan en bij de juiste kwaliteit ligt het jaren.