omdat ik mijn iets te kritische vriend betreft schoenen nu toch wel een heel klein beetje beu ben, vraag ik jullie om raad.
Meneer heeft een liefde voor kwalitatief goed schoeisel, favoriet zijn Loake's en gaat ook maar door over hoe goed de kwaliteit van dat leer is.
Nu ben ik meer het huis-tuin- en keuken mens, als het mooi is dan koop ik het. Met de nodige commentaar over de 'crappy kwaliteit'.
Neem een kind zijn lolly af. Een beetje hetzelfde gevoel.
Ik heb hem nu zo ver dat hij wil sponseren voor een paar kwalitatief goede schoenen. Maar hij moet ze zelf wel ook mooi vinden.
Een aantal voorbeelden om zijn mening te staven:
- Dr. Martens Crazy horse zijn okay-ish...
- Dr. Martens Pascal, ik durf het hier niet eens uit te spreken
- Ik wil een paar MIE, not even worth the money!
- Sendra's: om en nabij het geld wel waard.
- Precies 3 modellen van Frye waarvan hij durft zeggen dat ze goede kwaliteit zijn!
- Loake is favoriet maar hij vind de damesmodellen maar niks
- Floris van Bommel: laten we dat maar niet op bokt plaatsen
- maaaaarr.... mijn DeNiro Salentino rijlaarzen van 399,00 - daarvan staat hij dan weer te kijken van de kwaliteit van het leer voor dat geld
En dat zijn zowat de goedkoopste DeNiro laarzen. Dus bokt, er zijn vast nog meer liefhebbers van kwalitatief goed leren schoeisel, die hun favoriete merkjes willen delen.
Alvast bedankt!
PS. Ik hoef echt geen commentaar over waarom ik in hemelsnaam leren schoeisel draag. Dat is mijn keuze en die wil ik niet hoeven verantwoorden.
Ja ik weet dat schoenen moeten passen,.. Maar het is wel handig om te weten naar welke merken ik eventueel kan zoeken.
mooi en goede kwaliteit.