Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Dank je!
Shirt krijg ik als het goed is van Dogstar.
Is het openen van een aparte rekening noodzakelijk voor 1 keer?
Ik stort donaties (fooienpot) nu ook gewoon via mijn zakelijke rekening.
LadyMadonna schreef:Of een fundraiser?
Enige uitleg: ik ben in Nederland ambassadeur van “the Dogstar foundation” in Sri Lanka.
Van de zomer ga ik op Kreta de Samaria Kloof lopen. Een hike van 16 km door de grootste, bewandelbare kloof van Europa.
Nu wil ik hier een sponsorloop van maken, voor Dogstar, waarbij mensen mij (nouja, Dogstar dus...) gaan sponsoren.
Ik heb echter geen idee hoe ik dit aan ga pakken.
Mensen hier ervaring mee?
.LadyMadonna schreef:Gut wat motiverend weer....mijn doel is niet miljoenen bij elkaar te lopen en grote bedrijven te benaderen. Hier lopen ze ook 10km vlakke weg voor de Hartstichting tijdens de Vierdaagse. Kinderen lopen 3 rondjes om de kerk.... Gesponsord door vrienden, familie, etc...
Ik lees dat het behoorlijk pittig is, maar ik heb hem nog niet gelopen, dus misschien valt het mee...
Mensen geven ook uit het niets, wellicht geven ze zo wat meer?
Ik zie écht het probleem niet....
Ik ga hem sowieso lopen, waarom dan niet in een Dogstar shirt kijken of ik wat geld op kan halen?
De wandelaars van de Kennedymars werden wél gesponsord want dat is een hele prestatie. Je traint er voor, test uithoudingsvermogen etc., en dát is wat men wilt zien als men iemand sponsort. Op de hoogte gehouden worden van de training etc. Men betaalt er voor, dus verwachten ze ook wel íets terug. En tja, eerlijk is eerlijk, voor de Samaria kloof hoef je nou niet echt te oefenen
DeMolenhoek schreef:Waarom moet altijd alles maar spectaculair zijn de laatste tijd? Het gaat toch om de dieren en hun welzijn? Ts zet iets tegenover geld maar jeetje, blijkbaar is een tocht van 18 kilometer al niet meer goed genoeg.
Ze vraagt tenslotte niet of wij haar willen sponsoren maar tips om de mensen die dat wél willen te bereiken. 
DeMolenhoek schreef:Waarom moet altijd alles maar spectaculair zijn de laatste tijd? Het gaat toch om de dieren en hun welzijn? Ts zet iets tegenover geld maar jeetje, blijkbaar is een tocht van 18 kilometer al niet meer goed genoeg.
Citaat:£10 is a skin treatment for a dog with mange they can need between 1-4 treatments.
£15 spays a cat
£20 spays a dog (although it does cost a little more but we round it down as some costs are covered in our grant)
£2 worms a dog
£700 runs a spay/neuter clinic for a day
£30 transports a dog to the hospital for emergency care