Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzywuzy schreef:Update: ik weet nog niet wat er allemaal gaat gebeuren maar mijn ouders weten het. Mijn vader zegt dat ze zelf moeten vergoeden aangezien dit op school en op de trap was. Beide namen risico’s met zich mee.
Mijn moeder vindt dat ik zelf alle kosten mag gaan opdraaien.
juval schreef:Suzywuzy schreef:Update: ik weet nog niet wat er allemaal gaat gebeuren maar mijn ouders weten het. Mijn vader zegt dat ze zelf moeten vergoeden aangezien dit op school en op de trap was. Beide namen risico’s met zich mee.
Kleine moeite om de verzekering even te bellen toch lijkt me?
Heb je getuigen wat er is gebeurd?
Suzywuzy schreef:Ik weet het niet de goede onderwerp maar ik kan even niet anders, ik zit best wel in de stress.
Het zit dus zo, ik heb per ongeluk iemand aangestoten toen ik bijna viel van de trap (let op zij liep achter mij en niet naast) ik heb dus niks van dit gebeuren kunnen zien maar diegene liet zijn telefoon dus vallen toen. Die is nu kapot, tja wat kan je er aan doen maar ben ik aansprakelijk of niet? Ik kan het niet echt ergens vinden.
Suzywuzy schreef:Update: ik weet nog niet wat er allemaal gaat gebeuren maar mijn ouders weten het. Mijn vader zegt dat ze zelf moeten vergoeden aangezien dit op school en op de trap was. Beide namen risico’s met zich mee.
troi schreef:Maar alle ouders beslissen zelf hoe ze dit soort zaken aanpakken. Is ook een stuk (financiële) opvoeding natuurlijk. Ik ken de situatie niet en het is moeilijk om over te oordelen. Mogelijk vergoed je verzekering dit, mogelijk ben je niet aansprakelijk en misschien moet je het zelf betalen. In het laatste geval is het een kwestie van slikken en je zakgeld /loon afstaan.