zielige liedjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 13:57

eerst please forgive me (bryan adams), toen Marco, en nu Ricky (every envious night...)
En bij de eerste draaide Jolien de volume knop naar de andere kant en begon ik echt bijna te janken, daarna Marco, zaten we met z'n allen te rillen, en nu zit ik dus weer bijna te huilen...
Ben een beetje labiel ofzo... *snif*zucht*
Valt wel op, als ze zoveel snielige liedjes draaien... Scheve mond\ Huilen Verdrietig

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:02

Moeten jullie allemaal ongesteld worden....? Word je soms ook wel licht labiel van....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:02

Ik hoor hier tig keer per dag Eternity van Robbie W. langskomen. Ook al zo'n zielig liedje. The Road to Mandalay kennen ze blijkbaar niet bij Noordzee, die is een beetje vrolijker. Hebben m'n collega's gisteren nog voor me aangevraagd, maar draaien: nee hoor... Frusty

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:22

hey laui.
daar heb ik de hele week op mijn werk ook al last van. als ik de radio aandoe (op sky) dan krijg ik ook bijna alleen maar zielige liedjes. soms ga ik dan op het stro zitten en dan zit cesar de hele tijd met zijn neus tegen me aan te duwen (liehief Lachen )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 14:25

is idd sky, en ik moet niet eens ongesteld worden Lachen, echt vaag... Maar ja, staat een beetje onprofessioneel om de telefoon zo op te nemen:
"Goedemiddag *huil* Wereld Natuur Fond *snif*"

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:30

inderdaad dat staat onprofessioneel. mar ach kan gebeuren he *LOL* moeten de mensen ook maar tegen kunnen Lachen Extreme duivel

(enne ik hoef ook niet eens ongesteld te worden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:44

Komt omdat het van dat oliebolweer is, dan wordt je daar extra gevoelig voor...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:04

Citaat:
Op 2001-09-20 15:02, schreef Karin:
Ik hoor hier tig keer per dag Eternity van Robbie W. langskomen. Ook al zo'n zielig liedje. The Road to Mandalay kennen ze blijkbaar niet bij Noordzee, die is een beetje vrolijker. Hebben m'n collega's gisteren nog voor me aangevraagd, maar draaien: nee hoor... Frusty

Jaa Eternity is zielig, ik weet niet precies waar hij overgaat maar ongeveer wel Knipoog
Die Road To Mandalay is leuker.. *pumpumpumpadadumpumpum *LOL* *s

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 15:16

eternity heb ik ook al 3x voorbij horen zeilen. Mannelijke collegas (in de leeftijd van 17 en 18) gelijk Gaaaap en Misselijk maar hij blijft aan, want ik vinnum zooooooooo Lovers en Verdrietig
Close your eyes so you won't feel them.... *argh* krijg ik gelijk zelfmedelijden, zal idd wel aan t weer liggen... Ik vind altijd dat alles op mij toepasbaar is, best wel ziek! Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:32

jajaja IK HEB GEEN RADIO HIER. Frusty .

Nou ja hij mag niet aan dus heb medelijden met me PLEASE Huilen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 15:38

nu weer op sky!
Picked a star before we lost... the moon... *snif*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:07

jaaahaa snif liedje s al zit ik niet te sniffen maar dat geeft niet toch? (of eigenlijkw el want ik ben verkouden...)

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:15

Emotion van Destiny's Child (sorry *kijkt onschuldig* ik ben nou eenmaal DC- fan)
Brown Eyes - Destiny's Child
Dangerously in love- Destiny's Child

The Balads!!!!!!! van de DC cd.... de 3 mooiste Verdrietig -nummers

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:27

Ik vind de liedjes van DC geen zielige liedjes. Die zijn gewoon leuk
Ik heb ook weleens Sky Radio aan, maar na verloop van tijd draaien ze weer dezelfde platen. Noordzee FM heeft daar ook last van. Maar gelukkig zijn er meer zenders, variatie genoeg. En je hebt natuurlijk ook je CD speler nog

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:31

Huilen Ik heb er ook zo'n last van! Ongesteld, verliefd en het is herfst..daar wordt je pas labiel van! Ben heel heppie hoor, maar als ik zo'n liedje hoor.. Huilen Op 538 draaien ze road to Mandalay juist vaker dan Eternity en die vind ik juist zo moohooi!!!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 18:11

Kweetut Margje... thuis en in de auto heb ik altijd 538 op staan en heel soms Sky (als 538 stoort). Maar in die betonbunker waar ik werk, komt 538 helemaal niet goed door. Het enige wat we daar kraakloos kunnen ontvangen is Noordzee. Dus dan maar ieder uur twee keer Eternity *snif*...

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 22:12

haha.....ik heb ongeveer hetzelfde, alleen luister ik op de radio Principieel alleen naar Isabelle van 3FM want de rest irriteert me onwijs.

Dus cd'tjes: Heather Nova, Beth Hart (had ik vandaag op de fiets in m'n walkman, die teksten zijn echt gááf - alleen kent nietmand haar, toch vreemd)en natuuurlijk K's Choice......en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 09:02

En dan 's avonds na thuiskomst Dido opzetten, vervolgens switchen naar Amanda Marshall, en dan Tina Turner (kan ik dan ook wel om janken), nog wat Afscheid vna Volumia, en de lieve/zielige liedjes van Bryan Adams. Nou, reken maar dat ik m'n ogen dan niet meer open krijg van t huilen!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 18:15

Noordzee FM mag dan een voorkeur hebben voor "Eternity" van Robbie Williams. Vandaag draaide Optimaal FM (tja, lokale zender) vrij vaak "The road to Mandalay". Ik moest gelijk aan dit topic denken

Surma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:47

weet je wat ook zielig nummer is.

everything I do - Bryan Adams
Zonder jou - Marco borsato
Als er nooit meer een morgen zou zijn - Marco borsato

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:21

Oh, die zonder jou van Marco'tje..dies pas zielig!En Je hoeftniet naar huis ook... *LOL* Verward Heimwee naar kamp paar jaar geleden en naar mijn kampvriendinnetje die nu in zuidfrankrijk zit Huilen (zag haar toch nooit want ze woonde in Amsterdam, maar toch...)

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:28

Hahahaha, ik vind dit wel humor hoor Laui! Ik vind Supergirl eigenlijk ook een heel treurig liedje. Luister maar naar de melodie. Dat zegt mij veel meer dan woorden. Ik zelf hou wel van treurige liedjes, maar gelukkig heeft het op mij niet die invloed.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 15:31

Jij hebt mij niet nodig, dat ziet iedereen, ik ben overbodig, dus laat/liet je mij alleen. Als je me zou missen, dan kwam je hier wel heen...

Marco weer, vind t een banketstaaf, maar dát liedje. Dan heb je mij echt in één klap van redelijk vrolijk, of uitzinnig naar zwaar depressief... En nou ben ik de laatste tijd de vrolijkste al niet de vrolijkste, dus hmm...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:49

Zet dan eens een andere zender op Fiepie! Van Marco Borsato wordt niemand vrolijk (alleen "Binnen" heeft wel iets). Ik hoorde net "its raining men". Hoewel het liedje helaas niet op waarheid berust is het wel een vrolijk liedje, grinnik.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 09:49

dit liedje draaien ze gelukkig nooit... Enneh Supergirl is ook heel deprimerend, en Tell me, did the wind sweep you off your feet (oid)...
Ach, ik zit gewoon in een wat lander durende dip...