Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ReadTheRulez schreef:Tsja ik heb t op stal wel gedaan. Hoorde dat een bepaald iemand stalling gezocht en heb de staleigenaresse toch op de hoogte gebracht van de verhalen die rondgingen, met de woorden; doe er mee wat je wilt maar ik wou toch graag dat je het wist. Zij vond het wel fijn om te weten.
Dus als je het op een open manier brengt kan het alle kanten op
ReadTheRulez schreef:Tsja ik heb t op stal wel gedaan. Hoorde dat een bepaald iemand stalling gezocht en heb de staleigenaresse toch op de hoogte gebracht van de verhalen die rondgingen, met de woorden; doe er mee wat je wilt maar ik wou toch graag dat je het wist. Zij vond het wel fijn om te weten.
Dus als je het op een open manier brengt kan het alle kanten op
SVRL schreef:Mijn ex was manipulatief en agressief en ik kwam net uit een relatie met een andere agressieve man. Gezamelijke kenissen vonden het niet nodig om mij te waarschuwen voor mijn ex, maar hebben wel tegen hem gezegd dat hij mij, gezien mijn verleden, netjes moest behandelen. Heeft ie niet gedaan, heb echt afgezien met hem. Hadden mijn kennissen verteld wat voor iemand hij was, had ik nooit een relatie met hem begonnen. Ik ben dan ook voor moeien.
xxCYNNxx schreef:Maar gewoon niks zeggen onder het motto; ze zijn volwassen, laat het ze zelf uitzoeken.........nee, waarom? Waarom zou je iemand niet behoeden voor een hoop ellende?
cjb schreef:Het zijn niet alleen geruchten. Ik heb haar zelf ook jaren meegemaakt. En naar mij en andere was ze al zo (dat was ook de voornaamst rede datik het niet zo goed met haar kon vinden) In hun relatie was dat nog x10.
En als ik dan kijk naar de mate waarin ze haar omgeving manipuleert valt dat bij mij ook onder mishandeling.