Wat is het beste cadeau dat jij ooit gekregen hebt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jildou1979

Wat is het beste cadeau dat jij ooit gekregen hebt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 16:58

Naar aanleiding van het topic jouw beste uitgave, was ik benieuwd naar het beste cadeau dat jullie ooit hebben gekregen?

Voor mij is dit mijn hond. Vorig jaar is mijn pony onverwacht overleden, mijn vader heeft mij toen (als vervroegd verjaardagscadeau) een australian sheperd pup gegeven. Zij heeft mij echt door de donkerste dagen heen geholpen. Ik ben mijn vader nog alle dagen dankbaar.

SaraViavia

Re: Wat is het beste cadeau dat jij ooit gekregen hebt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:01

Haha ik kan me er niet heel veel van herinneren maar voor mijn tweede verjaardag kreeg ik mijn eerste eigen pony, een shetlander..

Toen ze de pony van de trailer haalde had ik blijkbaar zo het touwtje uit handen gehaald en was ermee weg gelopen _/-\o_

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:06

Ik heb meerdere cadeaus waar ik heel blij mee ben. Allereerst mijn pony. Ook mijn rijbewijs vind ik een fijn cadeau. Recentelijk heb ik van mijn vriend een 2e beeldscherm gekregen voor bij mijn laptop. Nu kan ik veel relaxter (en in een betere houding) achter mijn computer zitten

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:14

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:16

Niet bepaald tastbaar, maar mijn vriend heeft 2 jaar terug de beste verassing ooit voor mijn verjaardag geregeld. Ik moest het weekend vrij houden en we zouden “een stukje naar het zuiden gaan”.

Op de vroege vrijdagochtend bracht de trein ons naar Eindhoven, en de bus ons naar het vliegveld. Het vliegtuig bracht ons naar Spanje, waar hij een huurauto en een perféct verlaten airbnb huisje middenin de bergen met open haard had geregeld. We zijn daar in de buurt nog een dag gaan snowboarden in een skigebied wat net open was. En toen ik dacht dat we naar huis gingen en we op het vliegveld stonden vertrok er alleen een vlucht naar Pisa, waar we, verassing, nog een dag door zouden brengen. Na de scheve toren gezien te hebben had hij nog een tripje naar het nabijgelegen Lucca geregeld voor we écht naar huis gingen.

We houden er enorm van om goed uit te pakken voor elkaar, ondanks dat we allebei echt niet van de materialistische dingen zijn. Maar deze actie van hem is wel heel moeilijk te overtreffen <3

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:18

Mijn paard toen ik 16 werd, nou was het niet echt een "cadeau" maar ook weer wel, m'n moeder had hem voorgeschoten en heb hem later terugbetaald :o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:29

Mijn rijbewijs. Vond het vreselijk toen ik m kreeg, maar ben er echt zo ontzettend blij mee nu

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 16:58

djodjodjo schreef:
Niet bepaald tastbaar, maar mijn vriend heeft 2 jaar terug de beste verassing ooit voor mijn verjaardag geregeld. Ik moest het weekend vrij houden en we zouden “een stukje naar het zuiden gaan”.

Op de vroege vrijdagochtend bracht de trein ons naar Eindhoven, en de bus ons naar het vliegveld. Het vliegtuig bracht ons naar Spanje, waar hij een huurauto en een perféct verlaten airbnb huisje middenin de bergen met open haard had geregeld. We zijn daar in de buurt nog een dag gaan snowboarden in een skigebied wat net open was. En toen ik dacht dat we naar huis gingen en we op het vliegveld stonden vertrok er alleen een vlucht naar Pisa, waar we, verassing, nog een dag door zouden brengen. Na de scheve toren gezien te hebben had hij nog een tripje naar het nabijgelegen Lucca geregeld voor we écht naar huis gingen.

We houden er enorm van om goed uit te pakken voor elkaar, ondanks dat we allebei echt niet van de materialistische dingen zijn. Maar deze actie van hem is wel heel moeilijk te overtreffen <3

Wat een gave verrassing(en) zeg, dat wordt inderdaad een hele opgave om te overtreffen. En misschien niet tastbaar, maar wel onvergetelijk en dat is toch uiteindelijk onbetaalbaar.

En een paard of pony als cadeau is (natuurlijk) van jongs af aan mijn droom geweest. Nu ik er over nadenk heb ik mijn eerste paard ook cadeau gekregen, wat erg dat ik dat vergeten ben 8)7 . Zij was van de manege (voor mensen met een beperking) waar ik vrijwilliger was, toen zij ivm blessures het werk niet meer aan kon mocht ik haar hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:21

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:56

Mijn rijbewijs! :D Wat een vrijheid.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:05

Een paar jaar geleden heb ik een TomTom van m’n vriend gekregen, zo perfect voor mij!

Ik vind passende cadeautjes waar niet om gevraagd is altijd het allerleukste.

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:05

Mijn pony❤Afbeelding

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:11

Mijn paard natuurlijk *\o/*

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:20

Een tosti ijzer van Spongebob.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:23

Een auto!

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:23

Mijn nieuwe pony die ik van mijn man gekregen heb ; Merrie Poppins <3
Afbeelding

lobkewikjem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:54

Mijn lieve 2 jarige hengst. Zoon van het Paard wat ik rij voor mijn schoonouders. Toen de bevalling in gang was hebben mijn ouders en vriend geregeld dat de knappe hengst voor mij was. Dus er zat een prachtig kaartje om zijn nekje toen hij net 10 minuten oud was. (Was net te laat om de bevalling live mee te maken, maar dat maakte de verassing weer helemaal goed) <3

Afbeelding
Afbeelding

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 19:25

san4nie schreef:
Ik vind passende cadeautjes waar niet om gevraagd is altijd het allerleukste.

Helemaal mee eens! Dat iemand echt heeft nagedacht over het "perfecte" cadeautje voor jou.

Peuk schreef:
Een tosti ijzer van Spongebob.

_/-\o_

dandy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:16

Toen ik rond de 26 was ,ben ik wezen kijken bij een al wat ouder paard ,ze was heel leuk maar had er al 1 van toen 24 .
Vond dat paard stiekem helemaal geweldig maar dacht koop haar niet .
Toen kreeg ik haar voor mijn verjaardag van mijn zus ,beste kado ooit

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:30

Mijn paard, door m'n ouders gekocht voor mijn zus en mij. M'n zus had geen klik, reed liever op andere paarden, het werd dus mijn paard.

Weekendje Berlijn voor mijn verjaardag.
Sieraden.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:38

Mijn eerste eigen pony, die ik na 17 jaar nu nog steeds heb <3 en mijn lieve lieve hond, nu 5 jaar <3

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:39

Kreeg voor mijn tiende verjaardag een puppy. Hondje is 18 jaar oud geworden en was echt mijn alles.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:40

Mijn eigen paard destijds <3 . Wat een fantastisch dier was dat!

jildou1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-19 21:25

Met stip op 1 toch wel een paard of pony! Ik ben toch verbaasd dat dat toch zo vaak cadeau wordt gegeven, ik ben dan weer niet verbaasd dat dat het beste cadeau is wat iemand kan krijgen.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 21:30

Een 'boek' (binder met pagina's erin) van mijn beste vriendin (die ik al bijna 20 jaar ken) met foto's van onze vriendengroep en alle verhalen/gedichten/tekeningen die we die we door de jaren heen met Sinterklaas en kerst voor elkaar hebben gemaakt, aangevuld met nieuwe verhalen. Het is een heel persoonlijk cadeau waar heel veel werk in moet zijn gestoken. Het betekent heel veel voor me <3.