Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

djodjodjo schreef:Niet bepaald tastbaar, maar mijn vriend heeft 2 jaar terug de beste verassing ooit voor mijn verjaardag geregeld. Ik moest het weekend vrij houden en we zouden “een stukje naar het zuiden gaan”.
Op de vroege vrijdagochtend bracht de trein ons naar Eindhoven, en de bus ons naar het vliegveld. Het vliegtuig bracht ons naar Spanje, waar hij een huurauto en een perféct verlaten airbnb huisje middenin de bergen met open haard had geregeld. We zijn daar in de buurt nog een dag gaan snowboarden in een skigebied wat net open was. En toen ik dacht dat we naar huis gingen en we op het vliegveld stonden vertrok er alleen een vlucht naar Pisa, waar we, verassing, nog een dag door zouden brengen. Na de scheve toren gezien te hebben had hij nog een tripje naar het nabijgelegen Lucca geregeld voor we écht naar huis gingen.
We houden er enorm van om goed uit te pakken voor elkaar, ondanks dat we allebei echt niet van de materialistische dingen zijn. Maar deze actie van hem is wel heel moeilijk te overtreffen
. Zij was van de manege (voor mensen met een beperking) waar ik vrijwilliger was, toen zij ivm blessures het werk niet meer aan kon mocht ik haar hebben.
Wat een vrijheid.

.