Wat is jouw beste uitgave?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Wat is jouw beste uitgave?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-19 15:02

Van de week het topic over miskopen gelezen.
Ik ben nou juist benieuwd wat jouw geld helemaal waard is geweest?
Dat kan een ding zijn, maar ook een ervaring.
Van een broodje bij de koffie, tot een verre reis.
En het hoeft natuurlijk niet recent geweest te zijn. Mag wel.

Voor mij zijn dat toch wel de lessen met mijn hond dit jaar. Na de puppytijd nooit meer actief gelest. En nu fanatiek aan de slag met spelletjes. Heeft zowel mijn hond als mij enorm goed gedaan.
Sowieso is de aanschaf van mijn hond 1 van de beste aankopen ooit geweest.

Verder denk ik vaak terug aan mijn yoga docentenopleiding van afgelopen zomer.
En de jongerenvakantie waar ik afgelopen zomer aan deel heb genomen. Beiden hebben veel bijgedragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Ook de aanschaf van mijn paarden horen zeker bij dit lijstje. Mijn beste maatjes.

_San87_

Re: Wat is jouw beste uitgave?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:07

Ik heb dit jaar een ontzettend lelijke auto gekocht (Mercedes A140 elegance), oud, maar nog wel goed, altijd dealer onderhouden. En wat ben ik ontzettend blij met dat ding :+:. Rijdt zuiniger dan ik dacht, rijdt lekker pittig en tuft met gemak 150 over de snelweg (niet dat ik dat vaak doe :o ) en heeft achterlijk veel opbergruimte en een gigantisch goede airco voor een auto van 20 jaar oud.

Het geld driedubbel waard. Wat een fijn ding.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:07

Gaan lessen bij een goede manege en instructrice....
Heb zoveel geleerd en gevoeld het afgelopen jaar.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:10

Ons Tempur bed. Hartstikke duur maar het slaapt zo fijn. Mijn Chromebook ben ik ook heel blij mee. En m'n DeBuyer pannen, niet eens heel duur maar ideaal om in te bakken.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:11

Mijn eerste paard met stip ook op de eerste plaats. Heel blij met de tweede ook maar die heeft me al zo veel geld gekost aan de DA dat die ergens op plaats 7 komt ofzo :')

Dan verder:
- Macbook, top ding
- iPhone hoesje van otterbox, kostte 25€ en heeft me al zeker 10 nieuwe schermen à 100€ bespaard
- Apple tv
- mijn huidige schoenen, niks speciaals verder maar ik draag ze zo graag :=
- de shoot van nikki de kerf, geen verdere uitleg nodig denk ik!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:12

Onze VW polo uit 1986. Voor €300 gekocht met 2 jaar apk en hij deed het super! Beste aankoop ever!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:13

Mijn opleiding tot dirigent. Als tiener ben ik aangenomen op het conservatorium na toelating, maar toen mocht ik niet van mijn ouders. Ik ben toen Pabo gaan doen en in 2003 afgestudeerd. Ik heb een half jaar voor de klas gestaan en toen was ik er klaar mee. Mijn hart lag (en ligt!) bij muziek.

Een toekomst als muzikant heb ik op een gegeven moment wel opgegeven en per ongeluk kwam ik als dirigent voor een jeugdorkest terecht. Dat vond ik zo leuk dat ik in 2014 gestart ben met de basisopleiding dirigent, 3 jaar later afgestudeerd en inmiddels projectorkesten gedraaid, 2 eigen orkesten gehad en een aantal opleidingsorkesten. En wat is het leuk! Ik werk gewoon nog in het onderwijs als beleidsmedewerker en daarna een aantal uur per week voor mezelf als dirigent. Het mooiste moment was toen ik minder uren kon gaan werken omdat ik kon gaan compenseren met muzikaal werk.
Een rib uit mijn lijf een paar jaar terug, maar het is het dubbel en dwars waard geweest. Naast een leuke baan, ook mijn passie kunnen uitoefenen in de muziek.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:14

De robot stofzuiger. Elke ochtend is het huis schoon en netjes en ik hoef nooit stof te zuigen *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:15

Beste aankopen dit jaar. M'n nikon camera, een boxspring bed met schuimmatras en een paard hahaha ook gelijk de duurste.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:15

Mijn MacBook Air. Wat een heerlijk ding <3
En mijn Dr. Martens schoenen, ze lopen echt heel fijn.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:16

Het huisje waar ik nu woon met veel grond, ik ervaar zoveel rust hier dat ik mezelf nu ook wat gezelliger vind :+ :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:17

De Quooker en de keramische barbeque en de dyson stofzuiger, ze komen alle drie super goed van pas!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:17

Ik kan niet kiezen tussen mijn hond en mijn paard.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:18

Mijn honden! Daardoor agility gaan doen en dat is echt helemaal mijn sport!

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:19

M'n Panama Jacks. Waren afgeprijsd van 200 naar 100 euro, ik heb ze inmiddels 4 jaar en echt niks aan te zien
Laatst bijgewerkt door vikawiek op 20-12-19 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:20

Mijn vorige auto. Gekocht voor 3 jaar, en er 6 jaar in rondgereden, heeft me nooit laten staan en behalve normaal onderhoud geen gekke dingen gehad. Gebruikte geen olie. Was lelijk (een golf station), maar reed enorm fijn. En het mooie: 2900 euro afschrijving over 6 jaar. Dat zal wel nooit meer lukken.

Verder erg blij met mijn paard.

En met mijn camera.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:23

Mijn aller eerste 'grote' aankoop waar ik als tiener echt voor gespaard had, laatste serieuze bedrag wat ik in guldens uit gegeven heb, eind van de maand 18 jaar geleden.
Mijn aller liefste vriendje Dennis <3 .
Afbeelding

En dit jaar is daarbij een heel mooi huisje met ruimte voor Dennis en zijn dames gekomen (en mijn man en zijn Benno natuurlijk ;) ) .

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:24

Ik heb een aftershokz koptelefoon. Ik sport vrij fanatiek en loop veel hard. En dan is het veel fijner om wel alle omgevingsgeluiden te horen dan helemaal afgesloten in de bubbel te zitten. Ik voel mij veiliger :)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:28

Dan toch wel met stip op 1: mijn eerste paard. Geweldig fijn goudeerlijk leerpaard. Dit jaar afscheid moeten nemen van haar op 29 jarige leeftijd, na bijna 14 jaar trouwe dienst. Heel veel gekke dingen gedaan, vooral veel van haar geleerd.
Op nummer 2 staat dan mijn nieuwe paard.
En een elektrische fiets is ook niet verkeerd. Heb ik ook veel plezier van.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:30

Mijn iMac sowieso, dat ding is van 2010, maar ik bewerk er nog steeds zware video mee.
De iPhone, macbook en Apple tv ook, zeker hun geld waard.

Onze boot ook, dat was een behoorlijk dure gok omdat we die via een veiling hebben gekocht, maar blijkt een goede koop!

Mijn Sailrite naaimachine <3 Geweldig sterk ding!

De Amerikaanse koelkast, daar ben ik ook enorm blij mee

Oh, en de sodastream <3

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:32

Super leuk positief topic! Ik heb zeker een paar geslaagde aankopen:

-Ons auping bed (heeft mijn vriend gekocht O:)

-mijn laarsjes van clarks, deze heb ik nu 2 jaar en draag ze bijna dagelijks. Vorige week heb ik ze weer een beetje bijgepoetst en ze zijn weer als nieuw. Ik wil echt niet dat ze kapot gaan.

-Onze bank. Hele fijne bank, zit en hangt lekker. Heb er al rode wijn op geknoeid, maar dit heb ik er met gemak af gekregen. :Y) (Is een suède ecoleren bank)

- ik hoop dat mijn nieuwe jas nu een goede uitgave is geweest. Een paar jaar miskoop jassen gehad. Ik doe meestal twee jaar met een jas, maar ik vond deze jas en ik was verliefd. Hij was wel boven budget, dus gewacht op de sale en heb ik hem vorige week gekocht. Ik ben er tot nu toe mega blij mee en ik hoop dat hij heel lang mee gaat *\o/*

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:32

Ons droomhuis waar 3 januari de sleutels van krijgen!
Verder mijn rijbewijzen en onze Audi is ook een goede aanwinst.

En mijn Dubarry laarzen en Barbour-waxjas zijn ook goede aankopen geweest.

Maar op 1 staan natuurlijk alle dieren die we hebben.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:33

Mijn nieuwe sulky en mentuig <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:36

Mijn airfryer en mijn halster / stick combinatie voor mijn verzorgpony'tje. Het gaat zo goed met grondwerk en dat komt natuurlijk door dat ze zo trots is op haar knalroze halster. :j En natuurlijk mijn 2 paar dr martens die ik nooit mocht van mijn ex. Heerlijke schoenen, heb ze 70% van de dagen aan. :o

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 20-12-19 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 15:37

De allerbeste aankoop was de houten schutting die ik laten zetten heb over de hele lengte van mijn rijbak en een stuk weiland.
Wat geeft dat een rust aan mij en vooral de paarden.
De buren hebben 2 strontvervelende honden namelijk :x
Laatst bijgewerkt door Pandora2 op 20-12-19 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt