Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 19:02

Hoi,

Omdat ik een paar weken geleden een miskoop heb gedaan waarvan ik op het moment van aankoop dacht: wow wat gaaf dat moet ik hebben! Dacht ik ik open hier een topic over want dit komt vast vaker voor. :D

Een paar weken geleden liep ik dus bij het tuincentrum en was alvast wat oriënteren voor kerst. Ik zag van die super leuke glazen ballen met zo'n touw eraan. Dat moest ik echt hebben want dat was wel echt gaaf! 2 stuks gekocht en eenmaal thuis vroeg ik mij af wat ik er mee ging doen. Toen heb ik ze eerst bevestigd aan een houten kistje voor aan de muur. Maar ik had geen wauw factor dus kistje met de lampjes weer van de muur af. Toen dacht ik en nu? Hm misschien ergens ophangen, maarja als op ze dan aan of uit wil doen dan moet ik dus de stoel op en af, plus dat het er best wel zielig uit zag 2 van die dingen voor je raam. :+

Nouja dan maar op zolder met die dingen. Pech gehad, misschien komt er nog wat in mij op. Vriendlief had net een geweldig idee en haalt ze weer van zolder, helaas was zijn idee ook geen wauw factor en zijn ze dus nu weer op zolder beland. Best jammer want het leek zo leuk. -O-

Nou ben benieuwd naar jullie fantastische miskopen!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 11-12-19 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:20

Eigenlijk moet je daar een stuk of 10 van hebben en dan ophangen :) dan is het leuk.

Ik heb ooit een Ikea lamp gekocht, die toen heel leuk leek, maar bij ophangen zulk kil, wit licht gaf dat ik hem naar zolder heb gedaan en uiteindelijk weggegooid.

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:22

Het ziet er inderdaad schattig uit! Maar kan me voorstellen dat het pas echt wow is als je er heel veel bij elkaar hangt, en dan wordt het al snel zo duur.

Mijn miskoop was een paar jaar geleden. Ik wilde zo graag een cowboy hoed en boots. Ik rij geen western, maar zag het al voor me op dr gewoon mee te rijden buiten. En de boots gewoon naar school aan te doen (waren niet van die echte duren, maar toch 80,-). Uiteindelijk voelde het toch raar ze naar school aan te doen, paste niet bij mijn kleding, dus 5x aangehad. En de hoed 1x gedragen tijdens halloween :')

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:26

Ik wilde heel graag een cognac kleurig hoofdstel voor mijn paard, bitloos. Dus deze laten maken van mijn verjaardagsgeld. En ja, het leer is prima, maar de kleur staat mijn paard gewoon NIET. Dus na passen ligt het hier maar gewoon te liggen. En ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om het te verkopen, geld was van mijn ouders voor mijn verjaardag. Maar eigenlijk zou ik het wel moeten doen.

Verder geregeld miskopen met schoenen gedaan. Ik pas wel altijd, maar dan loop je er 10 minuten op. Heel vaak blijkt dan na 30 minuten dat ik er toch niet op kan lopen. Ik koop nu in principe alleen nog bepaalde merken, of schoenen waar de binnenzool er uit kan.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:30

Gewoon zwart verven dan dat hoofdstel :)
Laatst bijgewerkt door zigranta op 11-12-19 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:41

zigranta schreef:
Gewoon zwart verven dan dat hoofdstel:)

En die kleur heb ik al. Tja, best zonde.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:42

Een IceWatch van 100euro. Wel al lang geleden. Heb dat ding nooit gedragen en kreeg hem nooit verkocht. Zelfde geldt voor mijn bodyprotector...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:47

Een supermooie en best dure lamp voor boven de eettafel in ons nieuwe huis. Ik was er mega trots op dat ik dat ding had weten te bemachtigen.
Tot mijn man me er op wees dat de eettafel in de serre kwam en we daar spotjes hebben en de lamp helemaal niet opgehangen kan worden :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 19:47

Germie gewoon verkopen dat hoofdstel en iets kopen wat je wel kan gebruiken. Denk dat je ouders dat veel liever zien. :)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:07

germie schreef:
zigranta schreef:
Gewoon zwart verven dan dat hoofdstel:)

En die kleur heb ik al. Tja, best zonde.

Donkerblauw dan misschien, moet de rest er wel bij passen natuurlijk.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:11

Een zilver metallic kersttafelkleed bij het Kruidvat. God wat was die lelijk en zo vreselijk stijf en kreukelig. Meteen weggegooid. :')

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:17

Schoenen van Shabbies, dacht die zijn leuk, nou nog nooit zo veel pijn gehad met lopen :+

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:31

Een dure sportbroek van 80 euro die net zo hard afzakt als die van 30 bij de Decathlon vandaan. >;)

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:52

Ts ik heb die touwballen ook gekocht(heb er 3) ik heb ze in de kerstboom gehangen. Iedereen vind het een leuk gezicht ;) :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:53

Mijn fitbit horloge van 2 tientjes.
Ik kocht hem voor de stappenteller en moest en zou hem hebben maar het ding werkt niet goed en de bijbehorende ap ook niet :') 2 tientjes teveel

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:06

Nou, niet zozeer omdat het product niet voldeed, maar ik kocht ooit een badlaken van HV Polo... Had ik niet nodig oid, maar ze waren in een outlet maar 10 euro per stuk *\o/* Nam er ook nog een mee voor mijn zus.

Had veel andere spullen, dus bij het afrekenen viel het me niet op dat de prijs niet klopte... Thuis zag ik op de bon opeens staan dat ik 40 euro betaald had voor de 2 badlakens. Ik nog eens goed op de verpakking kijken, stond er idd 19,99... Maar die 9's hadden bijna geen onderkant, dus ze leken echt op een 0.

Als ik dat in de winkel had gezien, had ik ze nooit genomen. Gebruik nooit badlakens, dus zou er nooit 20 euro voor uitgeven... Kocht ze gewoon omdat ze maar een 10tje waren en er leuk uitzagen. En handig voor die ene keer dat ik hem wel zou gebruiken :+

Zo dom :=

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:11

Mijn Harry's Horse Softshell jas, die na 2 weken al een soort van uit elkaar viel. Maar ik heb het niet gemeld omdat ik hem 'nodig' had. Ik had toch liever wat meer uitgegeven voor betere kwaliteit, maar had ook niet verwacht dat ie zou tegenvallen.
Dan heb ik nog wat Dr. Martens staan die allemaal net niet goed passen.. nieuw en tweedehands.
Verder koop ik eigenlijk nooit wat nieuws, dus valt het ook niet tegen :')

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:29

Ik was van plan om lekker te gaan lezen met een e-reader. Maar dat is duidelijk niks voor mij. Ik heb liever een boek waar ik lekker in kan bladeren. Dus die e-reader ligt al een jaar ongebruikt in de kast :(

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 21:36

Macs schreef:
Mijn Harry's Horse Softshell jas, die na 2 weken al een soort van uit elkaar viel. Maar ik heb het niet gemeld omdat ik hem 'nodig' had. Ik had toch liever wat meer uitgegeven voor betere kwaliteit, maar had ook niet verwacht dat ie zou tegenvallen.
Dan heb ik nog wat Dr. Martens staan die allemaal net niet goed passen.. nieuw en tweedehands.

Als je je Dr Martens kwijt wil, lukt dat misschien hier [LZP] Het grote Dr Martens topic!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:02

Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:10

Mijn Wii, ik snap nog steeds niet waarom mensen daar zo laaiend enthousiast over waren.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:12

Een Samsung Galaxy Tab A 2019 tablet. Gekocht in oktober voor school, maar gebruik hem eigen nooit. Super zonde van het geld want hij was zo'n 200 euro. Nu op marktplaats gezet maar nog zonder resultaat helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 23:24

Macs schreef:

Welke van harrys horse was dat? Ik heb in september ook een soft shell jasje gekocht van harrys horse (gelukkig was die afgeprijsd) waarvan na een aantal weken al ritsen van de zakken begonnen los te laten. Nu zitten er dus gewoon echt gaten in. Gezien ik geen bon meer had uiteindelijk niet meer terug gegaan. Maar het jasje zat wel echt super lekker en ik was er echt blij mee.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:23

Telt mijn ex ook? -O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 00:55

Hahaha Liesje! Hoop dattie niet te duur was.

Mijn miskoop is een wildlife / trap camera. Op batterijen. Leek ideaal voor in de tuin: eindelijk kunnen zien wat daar savonds en snachts allemaal rond scharrelt.
Alleen is de bewegingssensor zo gevoelig dat hij bij elk bewegend takje/blaadje/insect een foto en filmpje maakt. Gevolg: binnen een paar uur zijn de batterijen leeg en/of de geheugenkaart vol en heb ik nu al ontelbare foto’s en filmpjes van onze achtertuin waar niks te zien is :')
Gelukkig was hij ‘maar’ $75 ofzo....