Omdat ik een paar weken geleden een miskoop heb gedaan waarvan ik op het moment van aankoop dacht: wow wat gaaf dat moet ik hebben! Dacht ik ik open hier een topic over want dit komt vast vaker voor.

Een paar weken geleden liep ik dus bij het tuincentrum en was alvast wat oriënteren voor kerst. Ik zag van die super leuke glazen ballen met zo'n touw eraan. Dat moest ik echt hebben want dat was wel echt gaaf! 2 stuks gekocht en eenmaal thuis vroeg ik mij af wat ik er mee ging doen. Toen heb ik ze eerst bevestigd aan een houten kistje voor aan de muur. Maar ik had geen wauw factor dus kistje met de lampjes weer van de muur af. Toen dacht ik en nu? Hm misschien ergens ophangen, maarja als op ze dan aan of uit wil doen dan moet ik dus de stoel op en af, plus dat het er best wel zielig uit zag 2 van die dingen voor je raam.

Nouja dan maar op zolder met die dingen. Pech gehad, misschien komt er nog wat in mij op. Vriendlief had net een geweldig idee en haalt ze weer van zolder, helaas was zijn idee ook geen wauw factor en zijn ze dus nu weer op zolder beland. Best jammer want het leek zo leuk.

Nou ben benieuwd naar jullie fantastische miskopen!
dan is het leuk. 
Nam er ook nog een mee voor mijn zus.