Na een lange zoektocht (met veel onverwachte wendingen
) hebben mijn vriend en ik eindelijk een woning! Ik vind het zelf altijd ontzettend leuk om dit soort topics te volgen, dus besloot er zelf ook een te maken
.Het is een portiekwoning uit de jaren 60, maar afgelopen jaar gerenoveerd. Alle asbest is verwijderd, isolatie vervangen/verbeterd, een nieuwe keuken, badkamer en wc en er zitten zonnepanelen op!
Hier wat before foto’s;
Als eerste de woonkamer

En vanaf de andere kant

De hal

De “open” keuken. Deze is met een wandje gescheiden van de woonkamer (en nu een bende door het klussen...)

Deze slaapkamer wordt daadwerkelijk onze slaapkamer

En deze slaapkamer komt onze kledingkast en bureau in

Het toilet

De badkamer

Met rechts om de hoek de douch

Helaas is alles erg lelijk geverfd. De vorige bewoner moest het natuurlijk wit opleveren dus heeft er gewoon een dikke laag verf op gekwakt. We moeten veel schuren en gaatjes/kuiltjes dichten en dan opnieuw verven. Zit dus nog best wel wat werk in. In week 1 wordt de vloer gelegd en in week 2 ons bed. We hopen er ook in week 2 echt in te kunnen gaan
.Ik ben erg benieuwd hoe alles gaat worden. Ik heb expres nog niet veel verteld over hoe we het graag willen hebben. Ik ben vooral benieuwd naar hoe jullie deze woning zouden indelen/inrichten.

Wel een hele boel vorderingen! De vloer ligt er sinds vrijdag in en afgelopen zaterdag zijn de wasmachine, droger, vaatwasser, stofzuiger, combi magnetron en gasfornuis geleverd. Helaas lekt de wasmachine dus we moeten tot vrijdag wachten op een nieuwe
Inmiddels ook al een paar kleine dingen opgehangen en in elkaar geschroefd 

Welke is dat?