Ik had online Nederlands eten besteld met een klein kuipje smeerkaas erbij. Helaas was ik dat, toen het bezorgd werd, helemaal vergeten.
De smeerkaas heeft bijna 2 volle dagen buiten de koelkast gelegen. Is dat nog eetbaar? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De smeerkaas heeft bijna 2 volle dagen buiten de koelkast gelegen. Is dat nog eetbaar?
) geen smeerkaas meer gegeten, dus ik hoop dat ik nog weet hoe het hoort te smaken haha. Ibbel schreef:Is de hele handel gekoeld bezorgd? Zo nee, dan hoeft het opgeopend ook niet in de koeling.
Guinevere schreef:Het gaat om een kuipje van het merk Eru Holland. Ik weet niet of dat ook in NL verkocht wordt? Veel bederfbare producten worden namelijk buiten NL gemaakt vanwege de import regels.
Er staat bewaren tussen 4-8 graden en daaronder beperkt houdbaar na openen.
beste test is proeven! Beter proberen en weggooien omdat het niet goed blijkt, dan iets weggooien wat toch goed kon zijn.casperzazoe schreef:Ik ben best wel benieuwd wat voor andere dingen je hebt besteld? Waar je nou nog steeds soms 'cravings' naar hebt?
, kaasvlinders, kaasstengels, ontbijtkoek, heksehyl, en zwart wit kogels. De rest varieert; soms kaaskoekjes, bami/nasi mix, mix voor babi pangang, gemixte drop, Jode koeken, koffiekoekjes. Net een beetje waar ik zin in heb.