Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovemyponys5 schreef:Hierdoor ben ik overgevoelig voor geluid.
heidiLOVER schreef:Wat betreft het overgevoelig zijn voor geluid. Een vriendin van mij heeft dat ook, zij draagt ook goede oordoppen, ze verstaat gewoon andere mensen, maar heeft geen last meer van extreem veel geluid en dat scheelt voor haar heel erg veel stress.
Ik zou toch op zoek gaan of er geen mogelijkheid voor je is, wellicht inderdaad anti kraak of ad hoc. Je hebt het over volgend jaar, is dat volgend jaar januari of later in het jaar? Want dan kun je zeker al op zoek gaan, voor je het weet is december voorbij.
Lovemyponys5 schreef:Bedankt voor de tips.
Een sociale huurwoning is hier in de omgeving niet onder de 850,- huur en dan vervalt helaas de huursubsidie regeling. En ik krijg sowieso geen huur subsidie omdat ik nog geen 23 ben helaas.
Ik ga wel eens met het de buurt coaches het wijk team. Hier praten misschien dat zij tips hebben voor mij.
Familie is een ding aangezien liefde en zorgeb voor elkaar hier in de familie niet voorkomt. En mijn laatste echte goede vriendin waarmee ik eerst samen zou gasn wonen om de kosten te kunnen splitten heeft mij laatst laten zitten en dat is dus ook geen optie meer.
Lusitana schreef:Kijken of er iemand in je familie of vrienden/kennissen kring een caravan heeft en daar zolang in...
Of baan opzeggen en werken ergens met kost en inwoning , al of niet als vrijwilliger.
Er zijn best wel adressen waar je een hond mee kunt nemen, speciaal op het platteland. Je krijgt dan vanzelf ook nieuwe kennissen die je misschien wel weer verder kunenn helpen.
Zelf ben ik host op workaway.info en vind dat een goede organisatie betreffende vrijwilligers werk, maar er zijn er wel meer.
en rotsituatie. Enige dat ik weet is in Wehl de gruttersveld. https://www.funda.nl/huur/wehl/appartem ... sveld-7-7/ Geen idee of dat wat is voor je? IHN schreef:850 is volgens mij boven de huurtoeslag grens. Daarbij is er geeneen particuliere verhuurder die met inkomen van 1300 euro een woning van 850 verhuurt.
Ik zou eens kijken wat maatschappelijk werk voor je kan betekenen. Misschien niet direct met een woning (Want urgentie doen ook nog maar weinig gemeentes, en bij jou geval kan ik haast zo goed als zeker zeggen dat je die niet gaat krijgen. Hoezeer ik je situatie ook begrijp...het is dus echt niet vervelend bedoeld, maar je bent 1 verhaal uit velen..de woningnood is nou eenmaal hoog. En hele gezinnen krijgen geen urgentie, dus iemand die een dak boven haar hoofd heeft sowieso niet. Daarbij is er een oplossing voor je, maar dan moet je hond weg...ik begrijp je goed dat je zegt dat dat geen optie is, maar het is wel een keuze die je maakt. En elke gemeente zal zeggen dat dit geen reden is om je voorrang te geven op een woning). Maar MW kan je mss wel helpen zaken beter te hanteren.
Dan voor een woning. Ken je de site De Omslag? Kijk daar eens op...zijn wel wat aanbiedingen voor woongemeenschappen, soms ook gewoon kamers...mss staat er iets voor je bij.