Relatie op punt van de afgrond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Killed

Relatie op punt van de afgrond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 23:18

Ik moet even mijn ei kwijt, ik kan hier met niemand over praten.

Ik ben 2jaar en 2maand samen met m'n vriend en ik ben heel snel bij hem ingetrokken.

Echter gaat het tussen de lakens al even niet zo vlot door verschillende redenen, ik heb het afgelopen jaar verschillende infecties gehad down under met veel pijn en ongemak en dus ook telkens lange periodes 'droogstaan'.

Ook ben ik al begin dit jaar altijd heel moe waardoor ik nooit geen puf meer heb om iets te doen.
We zijn onlangs op vakantie geweest maar daar is er ook niet zoveel gebeurd.

En nu is de bom gebarsten, vriend stelt onze relatie in vraag.
Terwijl ik hem nog ontzettend graag zie...

Vriendlief is nu gaan werken en ik zit hier te huilen op de bank...

Ik weet eigenlijk niet wat ik met dit topic wil
Een beetje troost misschien?

Kmbrly

Re: Relatie op punt van de afgrond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:30

Waar gaat het bij jullie mis ? Enkel door dat gedeelte van onder de lakens ?
Of zijn er meerdere dingen die meespelen

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:32

Kmbrly schreef:

Exact mijn vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:41

Klinkt alsof je herpes-down under hebt.
Is dat door hem veroorzaakt, of had je het al?
Gaat hij vreemd?

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 23:46

Es_ther schreef:
Kmbrly schreef:

Exact mijn vragen.

Volgens mij gaat het voor derest uitstekend, we zijn echt maatjes, doen veel samen en kunnen goed lachen samen.
Hij is mijn grote liefde.

Het zou geen herpes zijn. Maar veelvoudig vaginale infecties doordat ik een heel zwakke weerstand heb, inmiddels ben ik hiervoor aan langdurige medicatie en heb ik geen infectie meer gehad

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:49

Dan toch weer naar de huisarts , bloedonderzoek vragen ivm je vermoeidheidsklachten. Denk aan vitamines/mineralen/schildklier.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:49

Hoe gaat de rest volgens hem?
Hebben jullie daar over gepraat?

En knuppel in het hoenderhok, een niet sexclusiefe relatie? Hebben jullie het daar wel eens over gehad?
Dat is nooit iets wat je moet doen als een last resort omdat het anders mis gaat en moet altijd gelijkwaardig zijn. Zou flauw zijn als hij wel van bil mag, maar jij niet als het zover zou zijn dat je dat zou willen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:50

Nielojram schreef:
Klinkt alsof je herpes-down under hebt.
Is dat door hem veroorzaakt, of had je het al?
Gaat hij vreemd?

Als je voor snelle conclusies prijzen zou krijgen, is de hoofdprijs voor jou :j

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:50

Ooo wat vervelend voor je! Belangrijkste wel is nu communicatie! Misschien denkt hij dat je geen gevoelens meer hebt omdat je het liever niet doet.
Maar laten we eerlijk zijn, bij relaties die langer duren is het sexuele vaak toch minder/anders dan op het begin. Gras bij de buren is altijd groener, denken dat iedereen dagelijks sex heeft. Probeer te praten, het open te houden is zoooo belangrijk!!
En misschien toch weer ff laten testen. Zo moe is ook niet okee.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:55

Wat voor anticonceptie gebruik je? Toen ik nog hormonale anticonceptie gebruikte had ik ook hoofdpijnen, erge vermoeidheid en weinig zin in alles. Sinds ik over ben gegaan op geen hormonale anticonceptie is mijn cyclus eerst volledig fiets up geworden, onderging mijn lijf vervolgens een ontgifting van de zooi die het met zich mee bracht en voelde ik me na 3 maanden al anders. Na ruim een jaar was alles weer keurig werkend en ik wilde dat ik dit jaren geleden had gedaan.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:57

Als jou was zal ik naar de huisarts langs gaan gezien je altijd moe bent. Kan best wel voorstellen dat je vriend daar op afknapt.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:58

Ben je ook al naar de huisarts geweest voor je vermoeidheid klachten? Gaan jullie ook nooit op leuke dates samen?

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:08

Een afspraak met de huisarts is zeker geen slecht idee, ook om bijvoorbeeld ziekte van pfeiffer of vitaminetekort te testen. Die gevoeligheid voor infecties is een teken dat je een lage weerstand hebt.

Verder is het aan hem om te zien hoeveel geduld hij nog heeft. Daar kan je verder niet zoveel aan doen.

Maar zorg wel goed voor jezelf, neem eens een luie dag vrij. En blijf met elkaar knuffelen en praten voorzover jullie dat beide willen.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:09

Als het hem er alleen omgaat dat die geen seks krijgt dan ben je hem in mijn opinie beter kwijt dan rijk.

Als hij niet kan begrijpen dat je met die infecties er echt even geen zin in hebt dan heeft die echt geen emphatie. Hij heeft echt niet ineens recht op seks alleen omdat jullie een relatie hebben.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:10

Ik zou beginnen met een goed gesprek. Zeggen wat je er van vind, hoe je je erbij voelt etc.

Het zou vervelend zijn als je relatie eindigt door problemen tussen de lakens.

Ga samen leuke dingen doen, en blijf vooral praten. Zit je er zelf mee dat het niet top gaat tussen de lakens? Weet hij dat dan ook?

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 00:19

Ik ben nu al 3 weken ziek en 2weken dat ik niet ben gaan werken omdat ik nog veel uitgeputter ben dan de laatste maanden en m'n spieren willen niet mee, even naar de paarden eten gaan geven is het enkele wat ik tegenwoordig doe en dan ben ik doodop tegen dat ik thuis ben.
Hiervoor ben ik in behandeling van de huisarts, het is enkel nog even wachten op de uitslag.

We hebben al verschillende keren goed gepraat hierover en volgens hem is het abnormaal dat het zo snel in onze relatie voorkomt, het is iets voor mensen die 10jaar getrouwd zijn zegt hij.

Echter heb ik wat opgezocht en het is niet abnormaal dat je na meermaals vaginale infecties verminderde lust hebt.

@fleurtje dat is niet wat we willen, voor ons werkt een relatie zonder seks niet. Ik wil niet liever dan dat we seks hebben maar de zin komt bij mij gewoon niet :\ ik heb dit al gemeld aan de huisarts maar deze is hier niet op in gegaan.

Ik zeg hem regelmatig dat ik hem graag zie zodat hij daar hopelijk niet over twijfelt.

Overigens snap ik hem ergens ook wel hoor, we hebben zo weinig seks dat het normaal is dat hij daarover gefrustreerd is. Maar ik ben daar ook gefrustreerd over, wat me dan zenuwachtig maakt als er dan toch eens actie is, waardoor het sneller mislukt waardoor er dan weer meer frustratie ontstaat bij beide.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:21

Intimiteit is erg belangrijk in een relatie. Kom zelf het afgelopen jaar "het" niet doen, maar erg mijn best gedaan om hem op andere manieren te laten genieten en ervoor gezorgd dat hij zich aantrekkelijk en gewild bleef voelen.
Inmiddels geopereerd en we kunnen weer, de gynaecoloog zei gelijk dat als je het niet/weinig doet bij veel vrouwen de zin ook verdwijnt (Bij mannen blijkbaar niet) en dat je wat zin moet maken om weer op gang te komen.
Ik kon evt creme krijgen met wat hormonen, maar had ik gelukkig niet nodig (heb een super sexy man, al zeg ik het zelf) :D

Sterkte ik weet hoe zwaar dit voor je relatie kan zijn.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:24

Vindt hij serieus zijn seks belangrijker dan jouw ziek zijn??
Dus zijn belang boven jouw herstel stelt?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:25

Je libido kan enorm dalen van de pil, maar ook als er vitamines of andere bloedwaarden niet op orde zijn. Verder kan het soms helpen om zin te maken, tijdens de sex komen er stofjes vrij waardoor je sneller weer zin hebt.

Een vaginale infectie is heel naar en het duurt vaak even voor alles down under weer hersteld is, dat moet je ook niet forceren. Mocht je het daarna spannend vinden gebruik dan voldoende glijmiddel, dat scheelt vaak ook al flink.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:25

Wij zijn bijna 3 jaar in een relatie.
En ik heb ook men eisen. In het weekend en niet in de ochtend :')
Ook diverse kwalen gehad zoals longontsteking en Op korte tijd ook een herval van de longontsteking. En zijn nog altijd gelukkig samen. :+:

Maar het is ook hoe je schrijft hij is mijn maatje...
ziet hij het niet ondertussen dat jullie juist te vriendschappelijk zijn ?

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 00:26

sylva schreef:
Wat voor anticonceptie gebruik je? Toen ik nog hormonale anticonceptie gebruikte had ik ook hoofdpijnen, erge vermoeidheid en weinig zin in alles. Sinds ik over ben gegaan op geen hormonale anticonceptie is mijn cyclus eerst volledig fiets up geworden, onderging mijn lijf vervolgens een ontgifting van de zooi die het met zich mee bracht en voelde ik me na 3 maanden al anders. Na ruim een jaar was alles weer keurig werkend en ik wilde dat ik dit jaren geleden had gedaan.

Ik ben al 9jaar aan de pil, deze neem ik door zodat ik geen maandelijkse bloedingen heb, volgens de gynaecoloog is dit geen probleem.

Welke anticonceptie gebruik jij dan? Heb jij duidelijk meer zin in seks nu dan?

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:27

cissy schreef:

Denk niet dat je dit zo moet zien. Kan ook zijn dat hij zijn gevoel probeert te uiten op een niet handige manier. Daarbij als hij het allemaal prima vond zo, zou dat toch ook geen goed teken zijn.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 00:28

Kmbrly schreef:
Wij zijn bijna 3 jaar in een relatie.
En ik heb ook men eisen. In het weekend en niet in de ochtend :')
Ook diverse kwalen gehad zoals longontsteking en Op korte tijd ook een herval van de longontsteking. En zijn nog altijd gelukkig samen. :+:

Maar het is ook hoe je schrijft hij is mijn maatje...
ziet hij het niet ondertussen dat jullie juist te vriendschappelijk zijn ?

We zijn inderdaad net beste vrienden :/

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:29

Het is gemakkelijk om de schuld bij hem neer te leggen maar geen seks kan inderdaad funest zijn in een jonge relatie. Ts is bij een huisarts onder behandeling en een advies ts, zoek het hogerop bij een goede liefst vrouwelijke internist.

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:31

cissy schreef:

Ik denk dat dit niet het statement is wat iemand probeert te maken. Seks is veel meer dan alleen fysiek, het is ook een stukje intimiteit wat mist binnen een relatie. Het stukje fysiek is ook belangrijk: Seks is bewezen gezond en goed voor veel en een gebrek eraan kan veel teweeg brengen. Ik kan me indenken dat een continue afwijzing, hetzij met een reden, op den duur wel tegen gaat staan, ook al is dat niet bewust. Zeker wanneer dat lang aanhoudt, van wat ik hier begrijp al maanden, snap ik dat iemand zich dan dingen af gaat vragen. Ik ken menigeen die er moeite mee zou hebben maanden droog te staan.

TS, is het mogelijk ergens een middenweg te vinden in helemaal geen fysiek en alles? Ik kan me indenken dat je bepaalde dingen gewoon echt niet ziet zitten, maar is er een middenweg?