Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
F_inley schreef:Tja zoals de titel al zegt dit word de eerste kerst samen met mijn vriend. Maar nu komt het wat geef je hem kado..... Hij houd heel erg van happy socks maarja die krijgt hij dus ook van iedereen ik wil iets bijzonders en aparts. Op internet heb ik al een beetje gekeken maar nog niet echt iets gevonden waarvan ik zeg ja dat doen we.
Brand los zou ik zeggen met ideeën
xMyrnavG schreef:Woohooo nog een sokken fanaat!
Ik heb hem (maar ik ben wel een beetje een rotzak) voor ons eerste feest samen sokken gegeven met een foto van mij erop en dan daarbij ook de tekst van een liedje dat we altijd samen zongen.
Nu is het misschien een beetje too much om je foto op zn sokken te zetten (hoewel ik het dus grappig vond ) maar zelf tekst die iets voor jullie samen betekend (grappige) lijkt me toch best wel een strak plan!
AylaL schreef:Zelfde situatie! Heb een advent kalender met speciaal bier gekocht, en 24 December krijgt hij nog wat kleins omdat we dan ook 10maanden samen zijn
Charlotte446 schreef:Ik heb hem doorgebladerd en er staan wel grappige opdrachten in, bijv. je eerste date overdoen Hij is al ingepakt, dus kan er even niet bij
Het lijkt me vanwege de opdrachten wel iets voor stellen rond de 20-30 jaar. Ik denk dat als je daarboven zit qua leeftijd wat dingen kinderachtig kunt vinden.