Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
__Sannne schreef:plutolover schreef:Klopt maar dan hoort diegene ook z’n auto verderop te zetten want het is geen officiële parkeerplek.
Dus jij zou dat wel mogen, maar iemand anders niet? Ben je mal.
plutolover schreef:__Sannne schreef:
Dus jij zou dat wel mogen, maar iemand anders niet? Ben je mal.
ik zeg nergens dat hij t niet mag. Ik zeg alleen dat ik me er aan irriteer.
Wat officieel mag zowel mijn auto als zijn auto niet voor t huis staan. Maar ivm parkeerplekken te kort worstelt gedoogd maar er is ook plek zat naast t bos.
plutolover schreef:Klopt maar dan hoort diegene ook z’n auto verderop te zetten want het is geen officiële parkeerplek.
Gini schreef:plutolover schreef:Klopt maar dan hoort diegene ook z’n auto verderop te zetten want het is geen officiële parkeerplek.
Dus als jij er staat, dan mag het gedoogd worden. Maar als je zelf aan de bosrand moet parkeren, dan moet iedereen maar ineens gelijk voor de wet en mag niemand er meer staan. Je snapt toch zelf wel dat deze redenering niet echt klopt.
heb getemd voor slotje.
Een straat naast mij is een instituut met een mega groot parkeer terrein. Toch zijn er steeds mensen die bij ons in de straat parkeren. En ja dat mag. Maar het is doodlopend, maar 5 huizen en altijd een lekker rustig straatje geweest. Vaak worden de auto's zo gezet dat je zelf niet makkelijk de oprit op en af kan en ik heb ook al een paar keer moeten vragen of ze de auto's willen verplaatsen ivm groot verkeer wat er bij mij op moet. Bezoek voor ons, parkeert dan weer bij de buren, enz. enz.