Wimpers niet gelijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PhotographJarig

Wimpers niet gelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 17:04

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn wimpers. Mijn rechterwimpers zijn superlang en hebben krul. Mijn linkerwimpers zijn wel lang, maar ze krullen niet en als ik er mascara op doe plakken de haartjes altijd aan elkaar. Als ik een wimperkruller gebruik, blijven ze niet gekruld. Als ik mascara op de linkerwimpers doe, plakken ze altijd aan elkaar. Nu heb ik 2 nieuwe mascara’s va Loreal Paris gekocht. Ik probeerde ze net beiden uit en het gebeurt weer. Technieken met het opdoen blablbla heb ik ook geprobeerd maar het wordt gewoon niet opgelost. Weet iemand wél de juiste oplossing om mijn linkerwimpers net zo mooi te krijgen als me rechter?

Mvg,

kimwilliam

Re: Wimpers niet gelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:12

kunstwimpers erbij zodat ze gelijk gaan lijken?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:13

Mijn wimpers zijn ook niet gelijk en wimperextensions zijn voor mij echt iedere euro waard.

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 17:14

kimwilliam schreef:
kunstwimpers erbij zodat ze gelijk gaan lijken?

Kunstwimpers vind ik zo’n priegelwerk, ik kan dan net zo goed extensions nemen, maar dan heb ik de mascara niet meer nodig en dat is wel zonde van het geld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:19

heb je er een foto van?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:22

Na het aanbrengen van de mascara je wimpers borstelen met een droog wenkbrauw borsteltje. Dat werkt bij mij goed om ze los van elkaar te krijgen.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:25

Ik doe altijd samen geklonterde wimpers uit elkaar halen met iets van een eyeliner puntje of de achterkant
van een oorbel, werkt perfect. :+ Wel doen als ze nog "nat" zijn.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 17:31

Bij mij werkt het goed om eerst mijn wimpers nat te maken, en daarna mascara op te doen.
Dan krijg ik ook geen klontjes meer en zit het er niet direct zo dik op.

Maar ik ben zoiemand die meestal geen mascara draagt en als ik het al doe, niet tot de puntjes omdat mijn wimpers dan te lang vind lijken. Dus ik weet niet of je veel aan make up tips van mij hebt _O-

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 18:02

brokjes schreef:
heb je er een foto van?

Met of zonder mascara?

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 18:03

Dizzy505 schreef:
Na het aanbrengen van de mascara je wimpers borstelen met een droog wenkbrauw borsteltje. Dat werkt bij mij goed om ze los van elkaar te krijgen.

Dat ga ik vanavond eens proberen, ben benieuwd of dat lukt. Ik laat het je nog weten

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-19 18:04

Sintara schreef:
Bij mij werkt het goed om eerst mijn wimpers nat te maken, en daarna mascara op te doen.
Dan krijg ik ook geen klontjes meer en zit het er niet direct zo dik op.

Maar ik ben zoiemand die meestal geen mascara draagt en als ik het al doe, niet tot de puntjes omdat mijn wimpers dan te lang vind lijken. Dus ik weet niet of je veel aan make up tips van mij hebt _O-

De mascara heeft geen klontjes en is ook niet dik, maar het ligt gewoon echt aan die wimpers. Ze staan van nature al zo dicht bij elkaar en dan is het moeilijk ze uit elkaar te houden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:40

Ik zou denken lekker genieten van je aparte wimpers, niet alles is symmetrisch en dat maakt je uniek :D of blond verven dan valt het niet meer op.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 18:42

Wimperlift... 1 keer in de 8 weken en je hebt prachtige wimpers. Kost wel zo'n 45 euro per keer maar dat is het mij waard.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:42

Men... Ik kijk echt nooit naar iemands wimpers. Ik heb nog nooit gedacht 'heej, die ene kant krult wat meer dan de andere kant' :')
Ben ik echt de enige?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 18:37

Hah, ik ken het "probleem".

Mijn wimpers zijn super lang (geen pretje met bril of zonnebril), maar de wimpers van het rechteroog zijn gekruld, en die van het linkeroog steken wat meer vooruit.

Soms krul ik ze met een wimperkruller, maar eerlijk; volgens mij ben ik zelf de enige die het ziet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 18:39

Storm schreef:
Men... Ik kijk echt nooit naar iemands wimpers. Ik heb nog nooit gedacht 'heej, die ene kant krult wat meer dan de andere kant' :')
Ben ik echt de enige?

Je bent absoluut niet de enige

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 18:41

Storm schreef:
Ben ik echt de enige?

Nou ik doe dat echt altijd hoor

:+ :+ :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 07:43

Storm schreef:
Ben ik echt de enige?

Nee ik ook. Echt een first world problem dit. :')

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 07:48

Ik snap ts wel :D
Mateloos irritant als je wimpers gaan plakken of de andere kant op steken met mascara op doen.

Heb helaas geen voor de hand liggende oplossing je.

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 09:13

zo kun je net zo goed stoppen met je totale verzorging, want wie let er nou op of je haar pluist, of je leuke kleding aan hebt, of je een gladde huid hebt...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 10:49

SBravour schreef:
zo kun je net zo goed stoppen met je totale verzorging, want wie let er nou op of je haar pluist, of je leuke kleding aan hebt, of je een gladde huid hebt...

Nou, dat is echt wat anders hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-19 11:04

Een oude mascara die op is niet weggooien. En met dat borsteltje je wimpers doen als je mascara op hebt gedaan.

En daarna met met een stokje o.i.d je wimpers naar je ooglid duwen en even vasthouden. Dan krullen ze meer om.

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-19 11:07

prugelpiet schreef:
Een oude mascara die op is niet weggooien. En met dat borsteltje je wimpers doen als je mascara op hebt gedaan.

En daarna met met een stokje o.i.d je wimpers naar je ooglid duwen en even vasthouden. Dan krullen ze meer om.

Hee, dat is een hele slimme. Maar ik hoop dat die dan de wimpers wel uit elkaar haalt. Want het ligt denk ik eerder aan het borsteltje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 13:39

har166 schreef:
Wimperlift... 1 keer in de 8 weken en je hebt prachtige wimpers. Kost wel zo'n 45 euro per keer maar dat is het mij waard.

Mee eens :j

@TS ik ga maandag weer. Als je wil kan ik wel een voor- en nafoto maken?

Benthex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 13:49

Je kan een wenkbrauw spoolie kopen en die gebruiken (zelfde idee als oude mascara).

Of wat ik zelf doe is met een aansteker de wimperkruller warm maken en dan je wimpers krullen, dan blijven ze langer gekruld.