Ik denk dat ik niet de enige ben waarvan mensen vinden dat diegene klein is. Ik met maar een lengte van 1,53 word gezien als klein. Heel gek.. Of zijn mensen hier in Nederland/België nou zo groot?
Ik ben tevreden met mezelf, ik ben gezond. Al lieg ik niet dat ik mezelf geruime tijd onzeker heb gevoeld. En dan heb je ook nog een vriend van 1.90 Wat helemaal uit het verband is. Sinds (pas) drie jaar voel ik me steeds meer zelfverzekerder. Ik ben nu 27 jaar jong.
En nog steeds kom ik dagelijks mensen tegen die zo brutaal zijn om opmerkingen te maken over mijn lengte. Overigens compenseer ik dat weer met mijn *grote mond* volgens velen.
Lekker naar de film en dan word er gevraagd of ik mijn legitimatiebewijs wil laten zien voor een film van 16+.
Ja ik weet heel erg lastig voor die mensen om dit in te schatten.
En zo nog wel veel meer dingen die ik mee maak in het leven. Jup ik mag in mijn handjes klappen dat ik gezond ben maar soms voel ik me zo alleen en klein op deze wereldbol als ik er weer mee geconfronteerd word.
Dus ik bedacht me, ik ben vast niet de enige 'kleine' hier op bokt. Dus laten we de kleintjes goed vertegenwoordigen en ons even groot voelen!