Wie kijkt daar ook zo naar uit? Wat hangen jullie dit jaar in de boom en in/om het huis?
Wij hebben vandaag een nieuwe kunstboom gescoord. Voor het eerst een witte
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eerder is helaas niet toegestaan door iedereen in het huis 
).
Dus we gaan het wel gezellig maken maar dan zonder een kerstboom

Maar ik kom genieten van al jullie mooie decoraties
Zo benieuwd naar het resultaat straks! En dan allemaal lichtjes er in. Ik kan niet wachten..!
Ik hou immens van kerst

eigenlijk zelfs 4 en een beetje maar weet niet of dat gaat lukken. Anoniem schreef:Wat een reacties al! Super leuk
Canon, wauw een kerstboom van hoefijzers. Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Wanneer verwacht je het resultaat te kunnen showen?
(zijn vrouw schuurt alles en maakt de hoefijzers schoon en hij verdeelt en last ze aan elkaar.) Maar als 'ie er is, dan zal ik dat hier zeker doen! Beloofd! 

we hebben buiten geen stopcontacten ofzo..
eerder vond ik het niets maar nu vind ik die met sneeuw gesprayde bomen opeens heel mooi?
)

Thomas5 schreef:Wij kijken ook altijd uit naar de kerstperiode! Zo gezellig met al die lichtje en decoratie![]()
Het wordt telkens weer een allegaartje van kleuren en materialen in de kerstboom. Enkele jaren geleden was de hoofdkleur rood, zowel voor de boom binnen als buiten (ja we zetten er soms 2)
[ [url=m/G82aNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LExefg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nadien een nóg groter modelletje aangeschaft en een keer zachte tinten gebruikt:
[ [url=m/CZdxhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vorig jaar werd het iets gebaseerd op een 'designerboom' :
[ [url=m/2DoPyV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond even snel geen betere foto, hier was het nog niet helemaal klaar.
Benieuwd welke leuke ideeën er nog voorbij gaan komen!