Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lizy29 schreef:Hier lopen we tegen hetzelfde probleem aan Daffie. Daarom nu inderdaad steeds broekluiers. Overweeg toch op zoek te gaan naar wasbare broekjes zeker gezien er toch een volgende op komst is. Maar ik moet ook nog nieuwe mini maatjes kopen want die had ik al verkocht aangezien we niet meer voor een derde zouden gaan
lizy29 schreef:Dank voor de tip. Ik ga eens speuren. Naar zoiets of vergelijkbaar hier in Frankrijk. Maat 1 was hier echt wel nodig met baby's onder de 3 kilo bij de geboorte, althans wel bij de prefolds die ik heb.
En ik zou willen dat ik je wat van mijn vruchtbaarheid kon geven. De eerste duurde lang maar daarna had mijn lijf het trucje schijnbaar door
daffie1986 schreef:lizy29 schreef:Dank voor de tip. Ik ga eens speuren. Naar zoiets of vergelijkbaar hier in Frankrijk. Maat 1 was hier echt wel nodig met baby's onder de 3 kilo bij de geboorte, althans wel bij de prefolds die ik heb.
En ik zou willen dat ik je wat van mijn vruchtbaarheid kon geven. De eerste duurde lang maar daarna had mijn lijf het trucje schijnbaar door
Ja, ik wou eerst zeker weten of luiers überhaupt wel ging lukken voordat ik wasbaar ging kopen.
Dat is heel lief van je, dankjewel. Maar ik ben op de goede weg. Cyclus begint weer normaal te worden. Zeggen ook dat zwemmen beter werkt dan hardlopen en ik moet zeggen dat het wel klopt. Elke maand Word mijn cyclus weer een dagje korter, zit nu op 31. We komen er wel.