de gewone site werkt niet fatsoenlijk met ipad. Overzichten van de rekeningen is erg onduidelijk en scrollen zowat onmogelijk.
daar al eens de bank voor gebeld en ja deze werkt goed en is bedoeld voor laptop en pc. Voor ipad was er de bankieren app. Ok. De vorige grote update heeft mij mijn vorige ipad gekost. Deze crashte en was niet meer te herstellen. Daar een nieuwe toen gekocht en tot mijn grote schrik en verdriet komt er weer zo n grote update aan, per 1 november dus al.
Ik heb twee opties of een update op ipad doen waar ik 4 gb vrij voor nodig heb (heb ik niet, ik heb 1,5 gb vrij) of ik moet gaan bankieren via de site (werkt niet met ipad). Of met peperdure papieren overschrijf formulieren gaan werken die alleen bij een kantoor aan te vragen zijn is me net gezegd (kantoor is 20 km verderop). Of zo zei de dame aan de telefoon ik moet maar een nieuw apparaat kopen waar genoeg geheugen op zit.
Nu werkt mijn ipad uitstekend en ik heb niet even een pak geld liggen voor een nieuwe. Ivm oogproblemen kan ik niet zomaar elk scherm goed lezen helaas en ben dus wel gebonden aan een duurdere aankoop.
Hoe zit het bij andere banken en internet bankieren? En de eisen die gesteld worden aan apparatuur. Ik zit al 49 jaar bij de abn bank maar deze stap ben ik niet blij mee.
Gesprek aan de telefoon was ook geen prettig gesprek wat ik niet van ze gewend ben. 
hoe oud is je iPad nu? Heb je de mogelijkheid om andere apps te verwijderen, of heb je de cache al eens geleegd van apps die je vaak gebruikt?
.