Nu mag ik niet meer met achteraf betalen een bestelling bij hun plaatsen, maar moet ik vooraf alles betalen indien ik wil bestellen. Dat ga ik zeker niet doen, dus voortaan bij een andere webshop bestellen of toch maar weer naar de stenen winkel. Ik bestel idd vaak voor 700 euro en houd voor 150 euro (tja, zoek een jas en winterschoenen, bestel 2 maten en modellen, dan tikt het wel op wat je retourneert wat betreft prijs, maar heb geen zin om op het overige bedrag terug te moeten gaan zitten wachten. Wehkamp is altijd erg traag met retourafwikkeling en zijn toch best wel flinke bedragen die je dan even voor moet schieten). Winkelen is niet helemaal mijn ding, dus vind het oprecht jammer. Wij bestellen eigenlijk met ons vieren alle kleding bij Wehkamp. Met opgroeiende kids is dat best veel (heb gekeken voor hoeveel geld we dit jaar daar al gekocht hebben en dat was best schrikken hoeveel). Maar omdat kleding moeilijk op foto's te beoordelen is of het past, bestel je altijd meer dan je nodig hebt. Onze meiden zitten nog wel eens tussen maten in, dus dan bestel je ze beide. Broeken is een drama altijd om die netjes aangesloten te krijgen wat model betreft. Nu vind ik dat ze een goede klant kwijt raken, maar ben wel benieuwd hoe dit nou kan. Ik lees wel eens dat webshops retour gezonden kleding gewoonweg vernietigen, maar kan niet vinden waarom? Ben dus wel benieuwd, ik pas in de stenen winkel ook soms 5 broeken voor ik er 1 mee neem, maar dan worden de overige broeken gepast en wel toch ook niet vernietigd? Ik pak natuurlijk alles netjes weer in, het wordt alleen gepast, begrijp dat het anders is voor een winkel wanneer het artikel beschadigd of vies terug komt, maar netjes weer opgevouwen en verpakt voelt toch als een enorme verspilling indien dit vernietigd zou worden. Begrijp dan eigenlijk ook niet helemaal hoe een kleding webshop wil bestaan indien dat zo is. Hoe zit het, wie weet het antwoord! Voor mij voorlopig maar weer de stenen winkel dan, voel me toch een beetje benadeeld nu als goede klant.
.