Ik had vandaag het met een vriendin erover, die gaat doorgaans weleens om 2/3 uur s'nachts pas slapen terwijl de wekker om 06:00 gaat. Nu zitten wij in de studentenfase dus dit is op zich geen abnormaal fenomeen.
Maar moet zeggen dat ik dan echt de dag niet doorkom en me daarbij ook afvraag hoe zij dat dan doet.
Een andere vriendin van mij is weer een ander uiterste, die gaat weleens om 21:00 al naar bed en staat dan ook tussen 6 en 7 op. Ik zelf lig er meestal om 23:00 in en moet om 7 op. Daar doe ik het redelijk op maar ben toch vaak wel erg moe op sommige momenten van de dag.
Iedereen heeft een ander ritme, vind dat wel interessant altijd dat sommige mensen veel beter tegen weinig slaap kunnen dan anderen. Wat is jullie 'bedtijd'?
Voor mijn werk heb ik een tijdje op een opdracht verder weg gezeten. Dan ging 's morgens mijn wekker om 5:15 omdat ik tussen 5:30 en 5:45 in de auto stapte. Op mijn telefoon gebruik ik de app Sleep as Android die ik helemaal heb ingesteld op mijn ideale slaaptijd (6.5 uur ongeveer), hij geeft dus een waarschuwing als het bedtijd is
), dan nog even bokken en/of lezen, dus echt slapen is meestal tussen half 11 en 11uur. En probeer 8 uur te slapen.
ben 19 en heb een tussenjaar