Op het moment heb ik een Nissan Micra uit 1999. Niks mis mee, rij er met veel plezier in rond en ideaal met parkeren
Alleen merk ik de laatste tijd dat ik vaker ruimte te kort kom, en dat hij op de snelweg ook niet super loopt (begrijpelijk). Dus de tijd is gekomen voor een nieuwe auto. Ik heb de volgende 'eisen':- Ruimte voor 3 personen
- Grote kofferbak voor de hond (en soms 2)
- Zuinig (max. 6L/100km gemiddeld)
- Lage wegenbelasting + verzekering
- Benzine
- Airconditioning
- Cruise control
- Niet te oud, niet te veel km's op de teller
Stoelverwarming en bluetooth/AUX zou leuk zijn, maar zijn geen eisen. Het budget is max. €6000,-.
Hebben jullie ideeën voor welke auto's voor zo'n prijs te vinden zijn op marktplaats en dergelijke? Ik ben een Skoda Fabia al tegen gekomen, maar er moet toch meer zijn?
. Ik rij de combi en ik krijg pleinvrees van mijn eigen kofferbak. En op lange afstanden presteert de mijne het om 1 op 19 te rijden wat beter is dan mijn Peugeot 107. De mijne is pas 2 jaar oud en dat red je niet voor je budget, maar oudere modellen denk ik wel. Je krijgt in ieder geval wel veel auto voor je geld.

Hij hoeft niks te kunnen trekken. Maar ik kan weer even verder met mijn lijstje, bedankt!