Lange tijd niet op bokt geweest, maar ik probeer hier weer geregeld langs te komen.
Ik ben deze week begonnen met maaltijd preppen, doen meer van jullie dat?
Misschien leuk om wat tips en tricks uit te wisselen.
Ik wordt volgende week geopereerd en omdat het herstel minimaal 6 weken is, moet mijn man alles in en rondom het huis doen. Dus ook koken. Om het hem wat makkelijker te maken, ben ik begonnen met mealprep. Zo kan ik alvast de koelkast en vriezer vullen, waar hij dan veel kan uithalen.
De eerste keer beviel me wel, alleen een fiasco met rijst
Ik gebruik normaal altijd zilvervlies en dit keer ging ik voor een bulk zak Surinaamse rijst. Dat is toch echt anders. Voor je het weet is je pan giga vol en zit je met kilo’s gekookte rijst haha. Veel rijst dus deze week
Ik heb een youtube kanaal voor mijn grootste hobby, nagels zetten. Dit doe ik al bijna 13 jaar en ben ook gecertificeerd, momenteel kan ik al maanden niet werken en dat al zeker tot het einde van het jaar zo zijn. Nu vond ik het leuk, om er een gecombineerd kanaal van te maken. Dus nagels en in en om het huis, een kijkje in mijn dagelijkse leven. Ik heb hier ook een video gepost van de eerste keer preppen en mijn rijst fiasco hihi. Wie het leuk vind, neem een kijkje. Verder kunnen we elkaar in het topic misschien ook helpen en tips geven.
https://www.youtube.com/channel/UC9TQj7 ... izpp5Yaiqg
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om gezellig te komen kletsen.
Mijn eerste tip, kook een kleine hoeveelheid rijst