Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Je hebt inderdaad gelijk dat het wel een must moet zijn dat ik op mezelf kan wonen.
. Zodra ik weg ben uit Bussum valt een heel stuk van mijn sociale omgeving weg dus ik moet wel gewoon bij de lokale Brasserie een broodje kunnen halen en me ook daadwerkelijk welkom voelen
. koenlover schreef:Ik kan je niet echt helpen aan bouwkavels in jouw regio maar dit is misschien wel een interessant topic om eens door te lezen: [HTT] Door de kleine huisjes het bos niet meer zien
Het huis en het project zet ik liever (nog) niet openbaar. Xyris schreef:Ik moet in principe binnen 10 minuten op de fiets in een natuurgebied kunnen zijn.
Snel internet is inderdaad heel belangrijk, bereikbaarheid ook wel, zeg 10-15 minuten bij een snelweg vandaan oid.
hoe heb je het nu voor jezelf opgelost? Xyris schreef:Das vooralsnog moeilijk te zeggen. Dit idee is voor over een jaar of 2, ik verwacht een budget te hebben van minimaal 125.000 maar zou ook richting de 200.000 kunnen gaan.
Xyris schreef:Oh halleluja, ik snap dat het tiny house concept niet overal wordt toegestaan, maar je hebt het hier over een woning waar 4 gezinnen in passenhoe heb je het nu voor jezelf opgelost?
zit nog steeds in huis van ex en doe nog steeds na 4 jaar poging iets anders te vinden. Lukt van geen kanten. Klein huisje was laatste poging om weg te komen zonder ellenlange wachtlijst van peperdure huurhuizen. Xyris schreef:Hmm, woningen gevonden waar ik het over had (https://www.heijmans.nl/nl/expertises/heijmans-one/) maar vind ze toch aardig prijzig voor koop, en voor huur kom ik tegen de tijd dat ik er klaar voor ben niet meer voor in aanmerking (tot 35 jaar). Das dan weer jammer. Is iemand bekend met alternatieven?