Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie_Anne schreef:Ik heb met Euroclix 150 euro verdiend. Maar toen zat ik een tijdje thuis en had ik tijd over.
Het is zeker betrouwbaar, je mailbox stroomt er wel van over iedere dag.
Ik heb het nog steeds, maar nu te weinig tijd en zin om al die mails aan te klikken en alle enquetes mee te doen. Dan levert het ook heel weinig op. Dus je moet wel echt tijd over hebben wat mij betreft.
marleen_usar schreef:Ik heb een hondenopvang aan huis, wordt je ook niet rijk van. Ik ga alleen nog maar dagopvang aanbieden want ik zit altijd met ander mans honden en je krijgt er niet echt veel geld voor. Ik wil van uit huis iets anders er bij gaan doen, misschien zijn er mensen met leuke ideeen.
Nikass schreef:Marie_Anne schreef:Ik heb met Euroclix 150 euro verdiend. Maar toen zat ik een tijdje thuis en had ik tijd over.
Het is zeker betrouwbaar, je mailbox stroomt er wel van over iedere dag.
Ik heb het nog steeds, maar nu te weinig tijd en zin om al die mails aan te klikken en alle enquetes mee te doen. Dan levert het ook heel weinig op. Dus je moet wel echt tijd over hebben wat mij betreft.
Wordt je per enquête betaald?
Heb je een idee hoeveel tijd je kwijt was ongeveer/hoeveel enquêtes je hebt gedaan om die 150 euro te verdienen?
Wat voor enquêtes zijn het? Moet je ergens verstand van hebben of kan iedereen ze invullen?
Nikass schreef:Geryon schreef:18+ (anoniem) chatoperator. Als je er een beetje snel in bent kan je er zeer leuk mee verdienen. Euroclix en alles vond ik persoonlijk helemaal niks duurt mega lang voor je wat hebt verdiend!
Wat houdt dit in?