Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rizette schreef:Snap het hele verhaal niet. Kan het zijn dat hij jou voor zijn karretje spant?
Liezel1 schreef:Even een hele andere vraag die misschien bot overkomt: waarom maak jij je daar druk om?
Misschien zit die man helemaal niet te wachten op al die commotie, mensen op zn erf, mensen die achter zijn rug om dingen voor hem gaan uitzoeken en olie op het vuur gooien.
Misschien denkt die man wel: het zal wel, waait wel weer over....
dees_daan schreef:Liezel1 schreef:Even een hele andere vraag die misschien bot overkomt: waarom maak jij je daar druk om?
Misschien zit die man helemaal niet te wachten op al die commotie, mensen op zn erf, mensen die achter zijn rug om dingen voor hem gaan uitzoeken en olie op het vuur gooien.
Misschien denkt die man wel: het zal wel, waait wel weer over....
Ik vind het juist wel nobel van TS, als iedereen de andere kant op zou kijken zou het wel heel makkelijk zijn om mensen aan de schandpaal te nagelen. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat er nog mensen zijn die iets willen doen als dat onterecht gebeurd.
) Vond het juist heel fijn dat ik gewaarschuwd werd, zodat ik mensen ook aan kon spreken. marleen_88 schreef:Ik heb toch zo mijn vraagtekens bij dit verhaal... je kent de beschuldigde man niet, maar je bent wel zeker van de informatie die jij hebt...
Melding maken bij Facebook en politie lijkt mij wel belangrijk.
Memories schreef:Toevallig een dag geleden een heel vergelijkbaar verhaal gezien. Er stonden op Facebook filmpjes van een vrouw die een kat in een sloot smeet waar natuurlijk allerlei reacties als dierenbeul, mishandeling etc. op komen. Een bepaalde vrouw werd vervolgens door aangezien voor de vrouw uit de filmpjes (terwijl zij dit niet was) en kreeg vervolgens een hele oliebol van reacties over zich heen van mensen die dit voor waar aannamen. Politie heeft vervolgens zelf een mededeling op fb gedaan met daarin naam en toenaam van de vrouw (op haar eigen verzoek) en dat zij dit niet heeft gedaan. Dit was dan wel in NL maar ik denk dat melden bij de politie dus wel degelijk zin heeft, afhankelijk van de omvang en ernst van de heksenjacht.